15 ابزار برتر برای بررسی رتبه سایت

ممکن است که شما محتوای بی عیبی ایجاد کنید و تحقیق درستی در مورد کلمات کلیدی خود انجام دهید. با این حال، شما تا زمانی که رتبه ی خود را در صفحات نتایج جستجو ( SERP ) مشاهده نکنید، نمی توانید بفهمید که کارهایی که انجام می دهید به نفع شما می باشد یا خیر.

شما با بررسی رتبه بندی می توانید فرصت های بهتری را برای بهبود سئوی خود پیدا کنید. با این حال، بررسی صفحات به صورت دستی غیر ممکن است. به همین دلیل برای بررسی رتبه بندی صفحات وب خود باید از ابزار بررسی رتبه استفاده کنید.

در اینجا لیستی از بهترین ابزارهای بررسی رتبه بندی وجود دارد که شما باید از آنها برای پیدا کردن رتبه بندی صفحات وب خود در صفحات نتایج جستجو، استفاده کنید.

1. SEMrush

SEMrush یکی از بهترین ابزارهای بررسی رتبه می باشد و به غیر از بررسی رتبه بندی، امکانات دیگری را نیز ارائه می دهد. ابزار موقعیت یابی SEMrush می تواند در بررسی موقعیت شما به ازای هر کلمه کلیدی کمک کند. علاوه بر این، شما با این ابزار می توانید رقبای محلی خود را پیدا کنید و کلمات کلیدی خود را با استفاده از تگ، گروه بندی کنید.

شما با استفاده از داده های آن می توانید دستگاه های مختلفی را مورد هدف قرار دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد دامنه خود شوید و کلمات کلیدی را هدف قرار دهید.

قیمت

SEMrush یک ابزار فریمیوم می باشد و شما می توانید به صورت محدود به تمام ویژگی های آن دسترسی داشته باشید و هزینه ای هم بابت آن پرداخت نکنید. اگر قصد خرید آن را دارید، هزینه ی ماهانه استفاده از برنامه basic Pro، 99.95 دلار می باشد. اگر می خواهید از برنامه ی Guru آنها استفاده کنید، باید ماهانه 199.95 دلار هزینه پرداخت کنید. در آخر، هزینه ی ماهانه برنامه Business آن، 399.95 دلار می باشد.

SEMrush-Rank-Tracker-Tools

2. Ahrefs

Ahrefs یک مجموعه ی عالی از ابزارهایی را ارائه می دهد که باعث بهبود سئوی سایت شما می شوند. همچنین این ابزار دارای یکی از بهترین ابزارهای بررسی رتبه می باشد که به شما امکان می دهد که با گذشت زمان، رتبه بندی خود را بررسی کنید.

علاوه بر این، شما با این ابزار می توانید عملکرد خود و رقیبانتان را مقایسه کنید و به طور مستقیم، گزارشات برنامه ریزی شده ای را در صندوق ورودی خود دریافت کنید. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید، رتبه بندی دسکتاپ و موبایل خود را ردیابی کنید.

قیمت

Ahrefs به صورت 4 مدل قیمت گذاری شده است. نسخه Lit آن امکان دسترسی به مجموعه کامل ابزارهای آنها را در اختیار شما قرار می دهد و مناسب پروژه های شخصی می باشد. قیمت ماهانه ی این ابزار، 99 دلار می باشد. از طرف دیگر، هزینه ی ماهانه برای پکیج Standard آنها، 179 دلار می باشد. پکیج Advanced ، ماهانه 399 دلار قیمت دارد، درحالی که هزینه ی ماهانه پکیج Agency، 999 دلار خواهد بود.

Ahrefs-Rank-Tracker-Tools

 3. LinkAssistant

LinkAssistant یکی از بهترین ابزارهای بررسی رتبه است که در کنار موقعیت یابی کلمات کلیدی، می تواند در تجزیه و تحلیل عملکرد رتبه بندی نیز به شما کمک کند.

این ابزار نه تنها درکی در مورد SERP های گوگل در اختیار شما قرار می دهد، بلکه 400 موتور جستجوی دیگر را نیز بررسی می کند.

شما با این ابزار قادر به رتبه بندی خود در 50 یا 1000 نتیجه ی جستجو می باشید. همچنین امکان بررسی و مانیتور لیستینگ های جهانی و map نیز وجود دارد. شما برای استفاده از این ابزار، ابتدا باید آن را دانلود کنید.

قیمت

بررسی رتبه با  LinkAssistant دارای 2 برنامه ی اصلی می باشد. برنامه ی اول، Rank Tracker Professional می باشد که هزینه ی آن، 124.75 می باشد و از طرف دیگر، Rank Tracker Enterprise، 299.75 دلار هزینه خواهد داشت.

Rank-Tracker-Tool-Moz-Pro-Rank-Checker

 

4. CognitiveSEO

CognitiveSEO دارای یک ابزار بررسی رتبه ی همه جانبه است که علاوه بر SERP های جهانی قادر به بررسی نتایج محلی و موبایل نیز می باشند.

در حقیقت، ویژگی که آن را تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای بررسی رتبه تبدیل کرده است، ارائه ی بررسی برای تمام مکان ها و زبان ها می باشد. همچنین این ابزار، هشدار سریعی را برای هر گونه تغییر در SERP ها ارائه می دهد.

قیمت

CognitiveSEO دو برنامه ی مهم را ارائه می دهد. Starter اولین برنامه می باشد که هر ماه 129.99 دلار هزینه دارد. پکیچ دیگر، برنامه ی Business می باشد که برای SMB ها ، نمایندگی ها و سایر کسب و کارها مناسب است. همچنین شما با استفاده از این ابزار می توانید، بر اساس نیاز های خود یک نقل قول سفارشی نیز دریافت کنید.

CognitiveSEO-Rank-Tracker-Tools

5. SERPs

SERPs یکی از ساده ترین ابزارهای بررسی رتبه می باشد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی موردنظر و نام دامنه خود را وارد کنید و سپس موتور جستجو و مکان و دستگاه را انتخاب کنید.

این ابزار، رتبه بندی شما را در بین 250 نتیجه ی برتر قرار می دهد. و اگر می خواهید نتایج جستجوی محلی را پیدا کنید، می توانید نام شهر خود را در قسمت جستجو وارد کنید. این ابزار همچنین دارای یک نسخه پولی می باشد که به شما کمک می کند، هر روز تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود را ردیابی کنید.

قیمت

این ابزار برای بررسی رتبه بندی یک کلمه کلیدی، رایگان است. نسخه ی پولی آن دارای دو پکیج می باشد. پکیچ کوچک Business، ماهانه دارای 49 دلار هزینه می باشد. از طرف دیگر، پکیج Agency هر ماه 99 دلار هزینه دارد. آنها همچنین پکیج سفارشی Enterprise را نیز ارائه می دهند که با استفاده از آن می توانید با آنها در ارتباط باشید.

SERPs-Rank-Tracker-Tools

6. RankRanger

ابزار RankRanger به شما کمک می کند که رتبه بندی خود را در بیش از 500 موتور جستجوی جهان بررسی کنید. شما همچنین می توانید رتبه بندی محلی و رتبه بندی موبایل را نیز بررسی کنید و به گزارشات روزانه ی رتبه بندی خود دسترسی پیدا کنید.

RankRanger یکی از بهترین ابزارهای بررسی رتبه می باشد، چون اطلاعات اضافی مانند تصویر فوری SERP و یک ابزار ویژه برای بررسی اسنیپت ها نیز ارائه می دهد.

قیمت

هزینه برنامه ی اصلی این ابزار، 69 دلار در ماه می باشد. برنامه Standard آن 199 دلار در هر ماه هزینه دارد در حالی که استفاده از برنامه Pro، هر ماه برای شما 399 دلار هزینه در پی خواهد داشت.

RankRanger-Rank-Tracker-Tools

7. The HOTH

The HOTHیکی دیگر از بهترین ابزارهای بررسی رایگان می باشد. این ابزار به شما کمک می کند که تنها با وارد کردن نام دامنه خود، برترین کلمات کلیدی رتبه بندی خود را پیدا کنید. همچنین می توانید با انتخاب نسخه های پولی، بروزرسانی های رتبه بندی خود را به صورت روزانه دریافت کنید.

قیمت

استفاده از این ابزار برای حداکثر 10 کلمه ی کلیدی روزانه به صورت رایگان انجام می شود. در حالی که این کار برای 100 کلمه ی کلیدی، 15 دلار و برای 500 کلمه کلیدی 50 دلار هزینه دارد. اگر می خواهید 1000 کلمه کلیدی را ردیابی کنید، باید 100 دلار پرداخت کنید. این هزینه برای حداکثر 2500 کلمه، 200 دلار می باشد. در آخر اینکه، هزینه ی ردیابی 5000 کلمه ی کلیدی، 375 دلار می باشد.

The-HOTH-Rank-Tracker-Tools

8. Topvisor

Topvisor به شما این امکان را می دهد که رتبه بندی های خود را در طیف گسترده ای از موتورهای جستجو مانند YouTube ، Google ، Google Play و App Store بررسی کنید.

Topvisor یکی از معدود ابزارهایی است که که به شما امکان می دهد رتبه بندی های خود را بر اساس دستگاه ، مکان و زبان جستجو کنید. همچنین شما از طریق این ابزار می توانید عکس های SERP را نیز دریافت کنید.

قیمت

این ابزار دارای برنامه های متنوعی می باشد که هر ماه شارژ می شوند. همچنین شما برای هر 100 کلمه ی کلیدی که بررسی می کنید، پرداخت انجام می دهید. محدوده ی قیمت ماهانه ی این برنامه ها بین 0 تا 599 دلار می باشد. در برنامه رایگان، شما برای هر 100 کلمه کلیدی، 0.15 دلار پرداخت می کنید. از طرف دیگر، این هزینه (100 کلمه کلیدی) برای برنامه ی 599 دلاری، فقط 0.09 دلار می باشد.

Topvisor-Rank-Tracker-Tools

9. Pro Rank Tracker

Pro Rank Tracker یکی از بهترین ابزارهای بررسی رتبه می باشد و برای سایت هایی مناسب است که ترجیح می دهند در نتایج جستجو، کلمات کلیدی خود را به صورت روان و صحیح بررسی کنند. شما می توانید تصویر کاملی از رتبه بندی های خود در SERP های موتورهای جستجو و وب سایت های مشهور دسکتاپ و موبایل، داشته باشید.

علاوه بر این، Pro Rank Tracker انواع مختلفی از ابزارهای تجزیه و تحلیل را نیز ارائه می دهد که این ابزارها در بهبود سئو به شما کمک می کنند.

قیمت

هزینه ی برنامه ی اصلی این ابزار، 25 دلار در ماه می باشد. از طرف دیگر، برنامه ی Starter دارای هزینه ی ماهانه 49 دلار می باشد. اگر می خواهید 1000 کلمه کلیدی را بررسی کنید، باید برنامه Standard را انتخاب کنید که هزینه ی ماهانه آن هم، 89 دلار می باشد. برنامه Advanced قادر به بررسی 2000 کلمه کلیدی می باشد که هر ماه، 129 دلار هزینه دارد. در آخر، برنامه Business می تواند بین 3000 و K 1000 کلمه را بررسی کند و هزینه ی ماهانه ی آن هم 180 تا 3,300 دلار می باشد.

Pro-Rank-Tracker-Rank-Tracker-Tools

10. SEO PowerSuite

SEO PowerSuite داده های دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد تا در بررسی کلمات کلیدی در SERP ها به شما کمک کند. شما می توانید رتبه بندی خود را در موتورهای جستجویی مانند Google ، Yahoo و Bing بررسی کنید.

علاوه بر این، شما می توانید حداکثر 10 وب سایت رقیب را نیز اضافه کنید و آنها را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. این ابزار برای کسانی بهترین ابزار محسوب می شود که می خواهند رتبه بندی را در نتایج جستجوی عمودی نیز بررسی کنند.

قیمت

اگر فقط یک رقیب دارید، استفاده از این ابزار برای شما رایگان است. در صورت داشتن حداکثر 5 رقیب، هزینه ی استفاده از این ابزار، 124.75 دلار می باشد. اگر می خواهید رتبه حداکثر 10 رقیب را بررسی کنید، استفاده از این ابزار، 299.75 دلار هزینه به همراه خواهد داشت.

SEO-PowerSuite-Rank-Tracker-Tools

11. Sitechecker

استفاده از این ابزار آسان می باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد دامنه خود شوید و شروع بررسی کلمات کلیدی خود بکنید. همچنین به شما کمک می کند متوجه شوید که کدام اقدامات باعث افزایش رتبه بندی شما در موتورجستجو شده است. این ابزار، بروز هر گونه تغییر در رتبه بندی را به شما اطلاع می دهد.

قیمت

Sitechecker برنامه های متنوعی را ارائه می دهد که محدوده ی قیمت آنها بین 8 تا 4129 دلار در ماه می باشد. این برنامه ها بر اساس نیاز و تعداد وبسایت ها عرضه می شوند.

Sitechecker-Rank-Tracker-Tools

12. SERPWatcher

ابزار SERPWatcher به همراه Mangools ، به شما کمک می کند که رتبه بندی های روزانه ی خود را در عرض چند ثانیه بررسی کنید. SERPWatcher یکی از ساده ترین ابزارهای رتبه بندی می باشد که در درک نحوه تسلط خوب بر نتایج جستجو، به شما کمک می کند.

قیمت

برنامه اصلی Mangools هر ماه برای شما 29.90 هزینه خواهد داشت. از طرف دیگر، برنامه Mangools Premium در هر ماه 39.90 دلار هزینه دارد. در حالی که هزینه ی ماهانه ی برنامه Mangools Agency حدود 79.90 دلار می باشد.

SERPWatcher-Rank-Tracker-Tools

13. RankTrackr

RankTrackr قادر به بررسی محلی، میزان جستجو و تولید گزارشات مشتری می باشد. شما می توانید در همه ی موتورهای جستجوی عمده مانند اسلایدر تصویر، نقشه ها و … به دنبال رتبه بندی کلمات کلیدی باشید.

همچنین این ابزار، گزارش های برنامه ریزی شده ای را نیز برای شما ارسال می کند، بنابراین شما در هر زمانی می توانید رتبه بندی های خود را بررسی کنید.

قیمت

RankTrackr یکی از ارزانترین ابزارهای بررسی رتبه سایت است و هزینه ی آن فقط با 7.50 دلار در ماه شروع می شود. هزینه ی Pro 10,000 به عنوان بزرگترین برنامه این ابزار، 357.50 دلار می باشد.

RankTrackr-Rank-Tracker-Tools

14. Ranktracker

برای ردیابی کلمات کلیدی خود با Ranktracker ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد آن شوید و سپس، ایت ابزار بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد.

شما با استفاده از دیگر ویژگی های این ابزار، اطلاعات بروز و دقیقی را در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی خود دریافت می کنید تا با استفاده از آنها، عملکرد و کلمات کلیدی خود را بهبود ببخشید.

قیمت 

آنچه باعث می شود، Ranktracker یکی از بهترین ابزارهای بررسی رتبه باشد ، قیمت آن است. هزینه ی ماهانه پکیج 39.20 دلار می باشد. از طرف دیگر، پکیج Standard در هر ماه 79.20 دلار هزینه خواهد داشت. پکیج Advanced به عنوان بزرگترین پکیج، ماهانه 200 دلار هزینه دارد.

Ranktracker-Rank-Tracker-Tools

15. Cocolyze

شما با استفاده از Cocolyze، می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی خود را در سراسر جهان بررسی و بهینه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد دامنه خود شوید ، در ادامه تمام کلمات کلیدی که به خاطر آنها در 100 نتیجه ی برتر SERP ها رتبه بندی شده اید را مشاهده می کنید.

همچنین این ابزار به شما این امکان را می دهد که تغییرات صفحه و رتبه بندی رقبای خود را نیز ردیابی کنید.

قیمت 

Cocolyze یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای بررسی رتبه می باشد و قیمت آن از 19.48 دلار در ماه شروع می شود. هزینه ماهانه ی برنامه Enterprise به عنوان بهترین ابزار بررسی، 197.53 دلار در ماه می باشد.

Cocolyze-Rank-Tracker-Tools

نتیجه نهایی

بررسی رتبه بندی شما در SERP ها، برای اطمینان از برقراری ارتباط با مخاطبان هدف، ضروری است و آنها می توانند شما را به راحتی پیدا کنند. شما می توانید با استفاده از ابزارهای بررسی رتبه ، هرگونه تغییر در رتبه بندی خود را کنترل کرده و برای بهبود آنها تغییراتی ایجاد کنید. این ابزار می تواند در افزایش ترافیک و پیشرفت به شما کمک کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *