5 ابزار برتر بررسی بک لینک

هنگامی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می کند، بک لینک نامیده می شود. بک لینک ها به عنوان لینک های ورودی شناخته می شوند و در افزایش و بهبود سئوی وب سایت شما بسیار مهم هستند.

سئو تا حد زیادی به کیفیت لینک های ورودی بستگی دارد. کیفیت بک لینک ها به افزایش رتبه SERP کمک می کند. موتورهای جستجو و به طور عمده موتور جستجوگر Google، اولویت را به وبسایتی می دهد که دارای بک لینک هایی با کیفیت خوب است. در واقع، بک لینک ها عوامل تعیین کننده ای برای سئو هستند و به شما کمک می کنند تا رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید.

تاثیر بک لینک بر سئو

همانطور که همه ما می دانیم بک لینک ها اهمیت غیر قابل انکاری را در افزایش و بهبود رتبه بندی سایت دارند. هر چه تعداد بک لینک ها بیشتر باشد،امکان جذب مشتریان جدید و حفظ ارتباط با سایر مشتریان نیز بیشتر خواهد شد. استفاده درست از بک لینک باعث می شود که سئو سایت شما بهتر عمل کند. اما باید بدانید که صرفا ساختن بک لینک ها کافی نیست و باید پروفایل لینک های خود را دائما بررسی نمایید. برای بررسی بک لینک ها به ابزارهای چک کردن بک لینک ها نیاز دارید. در ادامه به بررسی برترین ابزارهای سئو برای چک کردن بک لینک ها می پردازیم.

برترین ابزارهای سئو برای چک کردن بک لینک ها

RANK Signals : ابزار RANK Signals یکی از محبوب ترین ابزارهای تحلیلگر است که لینک های ورودی را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. در واقع این لینک با بررسی بک لینک و منبع ترافیک سایت رقبا به شما کمک می کند تا رمز موفقیت آنها را بفهمید. بازاریابان اینترنتی برای بهبود وضعیت کسب و کارشان از این ابزار استفاده می کنند تا از رقبایشان پیشی بگیرند.

Ahrefs : ابزار Ahrefs محبوب ترین تحلیلگر بک لینک سایت است. با استفاده از Ahrefs، می توانید بک لینک سایت رقبا و هر سایت دیگری را بررسی کنید. این ابزار به دلیل رضایت بالای مشتری و تحلیل های بسیار دقیق بسیار پرطرفدار است. با استفاده از Ahref حتی می توانید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را نیز انجام دهید. در واقع با استفاده از این تحلیلگر می توانید یک تحلیل کامل و جامع از بک لینک ها به دست آورید.

BacklinkWatch : Backlink Watch ابزاری عالی برای تحلیل پروفایل بک لینک رقبا است. با وارد کردن URL وب سایت خود، می توانید جزئیات کاملی در مورد کیفیت و کمیت لینک های ورودی را ببینید.

 Open Site Explorer : ابزار Open Site Explorer یکی از ابزارهای تحلیلگر وب سایت moz.com است که به شما کمک می کند بفهمید چه کسانی در حال لینک دهی به صفحه شما هستند. با استفاده از این ابزار می توانید داده های پیوندی که شامل لینک ورودی، پیوند خارجی و پیوند داخلی با Page Authority و Domain Authority است، را بررسی کنید. Open Site Explorer محبوب ترین ابزار سئو برای بررسی بک لینک هاست. با استفاده از این ابزار می توانید سایت های دیگر را نیز با هم مقایسه کنید و استراتژی های اصلی آنها را شناخته و بک لینک های با کیفیت تولید کنید.

SEMRUSH : ابزار SEMRUSH یکی از برترین ابزارهای سئو برای بررسی بک لینک های سایت است و با استفاده از آن می توانید وضعیت بک لینک وب سایت خود را به طور دقیق بررسی کنید. با SEMRUSH، حتی می توانید وضعیت بک لینک رقبای خود را نیز بررسی کنید. با استفاده از این ابزار می توان لینک های وبسایت خود را با دیگران مقایسه کرد و از آن گزارش کامل تهیه نمود. باید گفت تقریبا تمام سئوکاران یک اکانت در این ابزار دارند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *