واقعیت ناخوشایند درباره ساخت لینک ارزان

در سال 2019 اگر بیاندیشیم که دوران لینک گرفتن از PBN ها و طرح های لینک سازی ارزان ( البته از نظر یک لینک ساز حرفه ای ، بک لینک های PBN به هیچ وجه ارزان قیمت نیستند ) و بی ارزش تمام شده، منطقی است. منظور ما از طرح چنین موضوعی این است که یک سئو کار چگونه می تواند از آن تکنیک ها استفاده نماید؟

متأسفانه ، بر اساس تحقیقات گسترده ای که در این زمینه انجام داده ایم، هنوز هم بسیاری از سئوکاران این کار را برای پیمانکاران انجام می دهد. این در حالی است که پیمان کاران بسیار درجه یکی در خارج از کشور وجود دارند که به لینک سازی های بی ارزش خود می بالند.

نمی خواهیم در اینجا نامی از این سایت های به ظاهر خوب ببریم، اما گفتن این موضوع الزامی است که همین سایت ها در بلاگ های سئو محور تبلیغات و بک لینک دارند.

این سایت ها که خود در مورد خطرات ایجاد لینک های بی ارزش و بد صحبت می کنند، آیا واقعاً شرکت هایی را که خودشان اجازه خرید فضای تبلیغاتی را به آنها را می دهند را تأیید می کنند؟

IMAGE-FOR-DEADLY-LINKS-BLOG

ممکن است از شما سؤال شود ، خرید بک لینک های ارزان قیمت چه مشکلی می تواند داشته باشد؟

درست است که همه ما محصولی با قیمت مناسب را می خواهیم ،اما در عین حال، قیمت محصول با زمان یا مهارت های لازم برای ایجاد محصول یا تحقق سرویس ، رابطه مستقیمی دارد!

برای شما یک مثال خواهیم زد. اخیراً سایتی توجه ما را به خود جلب کرده است که لینک های تبلیغاتی را از سایت +DA 30 در یک مقاله 500 کلمه ای با قیمت 80 پوند در اختیار ما قرار می دهد.

این موضوع فوراً باعث نگرانی ما شد.

flag

اولا ، هر فرد حرفه ای در سئو می فهمد که لینکی از یک مقاله 500 کلمه ای یک مسیر خطرناک برای پایین آمدن رتبه است.

گوگل می بیند که چگونه وب مسترها و متخصصان سئو برای بارگذاری مقالات 500 کلمه ای و قرار دادن لینک ها در تلاش بودند. بنابراین این انواع تاکتیک اکنون یک پرچم قرمز سرخ برای Google است.

تا کنون، این بدان معناست که با یک مبلغ ناچیز 80 پوندی ،از مطالبی که برای شما ایجاد شده است؛ استفاده می کنید. اما نمی دانید که آینده چطور پیش خواهد رفت؟

چطور و چگونه یک شرکت باید هزینه تمام مخارج خود را با 80 پوند پوشش دهد؟ به خصوص وقتی شرکت هایی مانند این ها در انگلیس ، ایالات متحده و غیره هستند.  پس هزینه های بالاتری هم دارند!

کاملاً ساده است ، اینطور نیست!

کاملا مسخره است که صاحبان مشاغل بتوانند محصول یا خدمات فوق العاده خود را با لینک ارزان قیمت نابود کنند.

و متأسفانه ، با ایجاد این لینک های ارزان دقیقا این اتفاق خواهد افتاد.

LINKS IN BIN

ممکن است آنها لینکی را در سایت +DA 30 به شما دهند، که احتمالاً این سایت جزئی از شبکه ای از سایت های متعلق به آژانس SEO (مانند شبکه وبلاگ عمومی) است؛ که در آن می توانند DA را به صورت مصنوعی برجسته کنند و به راحتی و به سرعت لینک هایی را در سایت شما ایجاد کنند.

این خودش یک معضل است چرا که اگر یک PBN توسط Google پیدا شود ، گوگل آن دسته از سایت ها را فوراً رها می کند. به این معنی که ارزش لینک شما از بین رفته است و این لینک در واقع به جای کمک به پیشرفت سایت، رتبه را کاهش می دهد.

PBN

یا،

آنها به صاحبان سایت مبلغی پرداخت می کنند. از این راه فقط می خواهند راهی برای کسب درآمد از سایت خود بیابند ، مبلغ کمی …

اما ، سئو محتوائی است که لینک را در سایت خود ایجاد کرده و قرار داده است.

این هم برای سئو و هم برای مدیر سایت خطرناک واحمقانه است.

اگر یک مدیر وب سایت بخواهد با +DA 30 سایت خود را پر از پست های وبلاگ و لینک های خارجی به سبک نوشتار غیر طبیعی کند ، Google متوجه خواهد شد. این امر به طور طبیعی کیفیت آن سایت را پایین می آورد، چرا که محتوای موجود در آن دیگر طبیعی نخواهد بود. شما نمی توانید الگوریتم های هوشمند Googles را در درک زبان مورد استفاده در محتوا دست کم بگیرید.

نه تنها این، بلکه افرادی که از آن سایت بازدید می کنند هم متوجه این تفاوت و دامین اتوریتی خواهند شد.

اگر هم اکنون بر روی این سایت ها کلیک شود و این مقالات 500 کلمه ای که هیچ ارتباطی واقعی با آن وبلاگ ندارند، توسط کاربران بازدید شود؛ کاربران از این طریق علاقه خود را از دست داده و میزان ترافیک و به همین ترتیب سایت های DA و کیفیت آن لینکی که بابتش پول پرداخت کرده اید کاهش می یابد…

در واقع این لینک ها می توانند به جای آنکه به شما سود برسانند، به سایت شما آسیب برساند. زیرا لینک های کم کیفیت = آسیب رساندن به پتانسیل رتبه بندی سایت های شما.

site traffic stop

نه تنها این سایت ها را با لینک های خارجی اغدام  می کنند ، بلکه باعث کاهش اعتماد سایت در چشم گوگل می شود.

آیا توجه کرده اید که بسیاری از این شرکت های سازنده لینک SEO در مقایسه با تعداد افرادی که از طریق سایت ارتباط برقرار می کنند دارای نویسندگان زیادی هستند. این یک نشانه قوی است که آنها نیاز به تولید محتوای بیشتری نسبت به لینک های جدید دارند … یعنی آنها بارها و بارها از همان PBNS / سایت ها استفاده می کنند، اما مطمئن شوید که با حفظ ظاهر قانونی ، مطالب جدید را می نویسید!

به عبارت ساده هیچ جادو و فرمول ارزانی برای بک لینک وجود ندارد!

برای یافتن ویراستاران ، وبلاگ نویسان و مواردی از این دست نیاز به دسترسی ، وقت و صبر و تحمل دارید ، کسی که مطالب عالی و مرتبط با لینک شما ایجاد می کند، باید سبک نوشتاری طبیعی داشته باشد.

خواه یک لینک DA 30 یا یک لینک DA 60 بخواهید ، کیفیت سایت همچنان باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

اگر نه ، شما یک بازی خطرناک می کنید ،منتظر لحظه ای باشید که لینک 80 پوندی برای سایت شما مضر باشد و به یک ضرر بسیار گرانتر تبدیل گردد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *