15 ابزارحمایت از کارکنان برای ارتقاء ارزش برند

حمایت از کارکنان یا Employee Advocacy یک بخش مهم و ضروری است که اغلب توسط بسیاری از برندها نادیده گرفته می شود.

این جنبه می تواند به افزایش ارزش برند و پیشرفت شما کمک کند. همچنین به کارکنان کمک می کند که رشد حرفه ای خود را جلو ببرند.

در حقیقت، بر اساس یک نظرسنجی حدود 87.2 درصد از پاسخ دهندگان اذعان داشتند که این اقدام به رشد شبکه حرفه ای آنها کمک می کند. علاوه بر این، 76 درصد از آنها احساس می کنند که این اقدام در پیروی از روندهای صنعتی به آنها کمک می کند.

شما برای بهره برداری کامل از حمایت کارکنان، می توانید از یکی از بهترین پلتفرم های Employee Advocacy استفاده کنید. این پلتفرم ها، می توانند به شما کمک کنند که به آسانی برنامه هایی مبنی بر حمایت کارکنان را اجرا کنید.

در اینجا به برخی از بهترین پلتفرم های Employee Advocacy اشاره می کنیم:

ابزار 1 : LinkedIn Elevate

LinkedIn Elevate یکی از بهترین پلتفرم های حمایت از کارکنان است که می تواند در استفاده از LinkedIn به شما کمک کند. شما می توانید بهترین محتوای موجود در پلتفرم را انتخاب کنید و آن را با استفاده از پلتفرم، به کارکنان خود پیشنهاد دهید. همچنین این ابزار آنالیز هایی مانند متعهدترین کارمند را به شما نشان می دهد و دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند بروزرسانی ها و یادآوری های را برای آنها انجام دهید.

این ابزار یک سرویس نرم افزاری حمایت از کارکنان عالی می باشد و مخصوصاً برای افرادی مناسب است که طرفداران آنها در LinkedIn فعال هستند. چرا که این پلتفرم این امکان را به شما می دهد که دسترسی خود را به LinkedIn افزایش دهید. از آنجا که این ابزار از LinkedIn تهیه شده است، شما به طور مستقیم به محتوای ترند هم دسترسی پیدا می کنید که این ویژگی آن را به یک منبع بسیار مفید برای پیدا و انتخاب محتوا تبدیل می کند.

اگر شرکت شما از LinkedIn برای استخدام استفاده می کند، این پلتفرم می تواند برای شما بسیار مفید باشد. دلیل آن هم این می باشد که این ابزار می تواند برند شما را به عنوان یک چهره معتبر در زمینه حرفه شما قرار دهد.

LinkedIn-Elevate-Employee-Advocacy-Tools

ابزار 2 : Sprout Social

Sprout Social به شما امکان می دهد که از طریق حمایت از کارکنان، دسترسی خود به رسانه های اجتماعی را تقویت کنید.

Bambu ( ویژگی مربوط به پلتفرم ) شما را قادر می سازد که بهترین محتوا را در شبکه های اجتماعی سازماندهی کنید ،که با این اوصاف، این ابزار یکی از بهترین برنامه های employee advocacy می باشد. همچنین ویژگی های برتری مانند بازاریابی رویداد مجازی و بازاریابی رویداد تجاری را نیز ارائه می دهد.

با این حال، ادغام مستقیم نرم افزار حمایت کارکنان با Sprout Social امکان پذیر نمی باشد ولی شما می توانید آن را با استفاده از Zapier وصل کنید. علاوه بر این، اSprout Social یک راه حل فروش اجتماعی ارائه می دهد که می تواند در اندازه گیری معیارهای B2C مانند برداشت، اشتراک و کلیک، به شما کمک کند.

Sprout-Social-Employee-Advocacy-Platforms

ابزار 3 : Dynamic Signal

شما با Dynamic Signal می توانید با اعمال حمایت از کارکنان، توسعه و رشد برند خود را هدایت کنید. همچنین می توانید با اشتراک گذاری محتوای با کیفیت خود با کارکنان، آنها را صاحب اختیار و قدرتمند بسازید.

چیزی که این ابزار را به یکی از بهترین نرم افزارهای employee advocacy تبدیل می کند، این است که به شما امکان می دهد که حمایت کارکنان را ردیابی، ارزیابی و بهینه کنید.

این ابزار با برخی از بزرگترین ابزارها مانند Slack ، Facebook Messenger و Oracle ادغام می شود.

علاوه بر این، شما در کنار ردیابی داده های تعامل اجتماعی، می توانید دادهای کانال های داخلی را نیز پیگیری کنید تا تعامل کل محتوای خود را درک کنید. این امر، Dynamic Signal را برای کسانی که به دنبال بهبود ارتباطات داخلی و کنترل حمایت کارکنان هستند، یه یک پلتفرم کامل تبدیل می کند.

Dynamic-Signal-Employee-Advocacy-Toolsابزار 4 : Oktopost

Oktopost به شما امکان می دهد که تمامی فعالیت های رسانه های اجتماعی و حمایتی خود را از طریق پلتفرم آن، ساده کنید. این شامل اقداماتی مانند استخراج محتوا از رسانه های اجتماعی، اشتراک آن با کارکنان، و سپس ردیابی معیارهای کسب و کار می باشد.

عمق داده هایی که برای تجزیه و تحلیل به دست می آورید، Oktopost را به یکی از بهترین برنامه های حمایت کارکنان برای برند شما تبدیل می کند.

Oktopost برای شرکت های B2B که به دنبال تولید نتایج تجاری هستند و فقط به تبلیغ برند اکتفا نمی کنند، به خوبی کار می کند.

علاوه بر این، این ابزار امکان ادغام با برخی از مهمترین پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی مانند HubSpot ، Eloqua و Marketo را فراهم می کند. همچنین این سرویس، زمینه ی لازم برای ادغام با Salesforce را نیز فراهم می کند که به شما کمک می کند بدون ترک پلتفرم، فروش اجتماعی را رونق دهید.

Oktopost-Employee-Advocacy-Tools
ابزار 5 : EveryoneSocial

کنترل و اداره حمایت از کارکنان با استفاده از EveryoneSocial بسیار راحت می باشد. شما با استفاده از آن می توانید به راحتی محتوا را به سمت کارکنان خود هدایت کنید و این باعث می شود که این ابزار به یکی از بهترین نرم افزارهای employee advocacy تبدیل شود.

EveryoneSocial این امکان را به شما می دهد که از طریق برنامه های وب و موبایل خود ابزار، نیز کار خود را انجام دهید. علاوه بر این، در این برنامه برخی از ابزارهای قدرتمند اشتراک گذاری اجتماعی نیز موجود می باشد.

EveryoneSocial-Employee-Advocacy-Tools
ابزار 6 : DrumUp

شما با استفاده از DrumUp می توانید کارکنان خود را به مسئولین اجتماعی برند خود تبدیل کنید. استفاده راحت از امکانات و برنامه ریزی پست ها تنها با یک کلیک از داشبورد، DrumUp را به یکی از بهترین برنامه های employee advocacy (حمایت از کارکنان) است.

DrumUp-Employee-Advocacy-Tools
ابزار 7 : Smarp

Smarp دارای یک هاب محتوای داخلی است که کارکنان از طریق آن می توانند جدیدترین محتوا را کشف کنند و آن را به اشتراک بگذارند. شما می توانید به راحتی با جدیدترین اخبار و به روزرسانی های این شرکت، عضو سیستم خبررسانی شوید.

Smarp یکی از بهترین پلتفرم های حمایت کارکنان می باشد زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند که معیارهای حمایت کارکنان را ردیابی کنید. همچنین شما از طریق این پلتفرم می توانید نمره رسانه ای کسب شده را نیز مشاهده کنید.

علاوه بر این معیارها، Smarp در اندازه گیری معیارهای مختلفی مانند اشتراک گذاری ها، لایک ها و دنبال کنندگان نیز به شما کمک می کند. این پلتفرم همچنین دارای یک هاب محتوا است که از یک بانک اطلاعاتی منابع داخلی تشکیل شده است.

Smarp-Employee-Advocacy-Tools

ابزار8 : LumApps

شما می توانید با توانمند سازی کارکنان خود برای اشتراک گذاری محتوا ، میزان دسترسی اجتماعی خود را به حداکثر برسانید و تصویر برند خود را ایجاد کنید. اشتراک گذاری آسان محتوا با کارکنان، این ابزار را به یکی از بهترین برنامه های حمایت کارکنان تبدیل کرده است.

همچنین LumApps با ارائه یک پلتفرم واحد برای مدیریت ارتباط رسانه ای و داخلی، کل فرآیند اشتراک گذاری پست ها را برای کارکنان راحت تر می کند.

LumApps-Employee-Advocacy-Toolsابزار 9 : Sociabble

Sociabble یکی از بهترین برنامه های حمایت کارکنان است که نه تنها برای ارتقاء حمایت از کارکنان (employee advocacy) می باشد بلکه بازاریابی موثر، ارتباطات داخلی و … را نیز مدیریت می کند.

شما می توانید اعلان های شخصی خودتان را ایجاد کنید و آنها را با کارمندان خود به اشتراک بگذارید. این امکان نیز وجود دارد که کارکنان شما هم محتوای خودشان را به خوبی توسعه بدهند و آنها را در گروه هایشان به اشتراک بگذارند. همچنین Sociabble به شما این امکان را می دهد که محتوا را از رسانه های اجتماعی ، فیدهای RSS و URL ها جمع آوری کنید.

Sociabble-Employee-Advocacy-Toolsابزار 10 : Connecteam

Connecteam یک ابزار ارتباطی و تعاملی عالی است که به عنوان یک پلتفرم حمایت کارکنان نیز به کار می رود.

شما از طریق این سرویس حمایت کارکنان می توانید با گروه های خود صحبت کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید و همچنین می توانید یک پوشه مخاطب نیز در آن داشته باشید. از طریق این ارتباطات می توانید برنامه های مربوط به حمایت کارکنان را هدایت کنید و با اشتراک گذاری بروزرسانی های برند در رسانه های اجتماعی، به کارکنان خود انگیزه بدهید.

Connecteam-Employee-Advocacy-Toolsابزار 11 : SocioSquares

SocioSquares دارای یک پلتفرم حمایت کارکنان با نام SocioAdvocacy، می باشد که به شما کمک می کند نیروی کارکنان خود را تقویت کنید.

SocioSquares به شما امکان می دهد که تنها از طریق یک کلیک در پلتفرم حمایت کارکنان، محتوا را در چند پلتفرم به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید از طریق این پلتفرم، گزارشات واقعی مربوط به پیشرفت خود را دریافت کنید. این ابزار قابلیت دسترسی (cross-platform) نیز دست پیدا کرده است.
SocioSquares-Employee-Advocacy-Tools

ابزار 12 : DSMN8

DSMN8 یک پلتفرم موثر و جامعی را برای شما فراهم می کند که می تواند پیشرفت و تعامل شما را افزایش دهد.

DSMN8 یکی از بهترین پلتفرم های حمایت کارکنان است زیرا به شما کمک می کند که کارکنان خود را توانمند بسازید تا بتوانند شبکه های خودشان را برای افزایش دید برند شما، توسعه دهند. شما می توانید کارکنان را به عنوان طرفدار برند خود قرار دهید تا فرهنگ ، محصولات و خدمات شرکت خود را از طریق آنها به دیگران نشان دهید.

DSMN8-Employee-Advocacy-Tools)

ابزار 13 : Hootsuite Amplify

Hootsuite Amplify یک افزونه عالی برای راه حل های مدیریت رسانه های اجتماعی Hootsuite می باشد. این ابزار به شما امکان می دهد که اعلان های ایمیل موردنظر را در مورد آخرین محتوا و بروزرسانی ها، برای کارکنان خود ارسال کنید.

همچنین امکان اشتراک گذاری محتوا ( قبل از تایید) با کارکنان نیز وجود دارد و این اقدام آنها را قادر می سازد که محتوا را از طریق برنامه های موبایل خود ارسال کنند. این ابزار یکی از بهترین سرویس های حمایت کارکنان است و مناسب کسانی است که از برنامه Hootsuite استفاده می کنند.

Hootsuite-Amplify-Employee-Advocacy-Tools

ابزار 14 : Influitive

Influitive یک برنامه تعاملی employee advocacy است. شما با استفاده از Influitive می توانید برخی از بروزترین محتوای خود را با کارکنان به اشتراک بگذارید و به آنها انگیزه بدهید تا محتوا را با پروفایل های خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

شما همچنین می توانید رابطه خود را با آنها تقویت کنید و بازخورد واقعی را دریافت کنید تا تعامل خود را پیش ببرید.

Influitive-Employee-Advocacy-Toolsابزار 15 : PostBeyond

PostBeyond به شما کمک می کند که با تعامل کارکنان، بازاریابی خود را به سطح بعدی برسانید. این باعث می شود که کل فرآیند اشتراک گذاری محتوای تایید شده با کارکنان ساده و کوتاه باشد.

علاوه بر این، با PostBeyond می توانید به آنالیزها و گزارشات دقیقی دست پیدا کنید که این ویژگی به درک تاثیر برنامه های حمایت کارکنان روی دید برند شما، کمک می کند.

همچنین این پلتفرم حمایت کارکنان، تمامی محتوای شما را تحت کنترل قرار می دهد تا اطمینان حاصل شود که کارکنان شما می توانند محتوا را به راحتی به اشتراک بگذارند.

PostBeyond-Employee-Advocacy-Tools

نتیجه گیری

Employee advocate می تواند با تاثیرگذاری روی کارکنان و مسئولین نزدیک، به شما کمک کند تا برند خود را به سطح بعدی برسانید.

این ابزارها می توانند با اشتراک گذاری آخرین مطالب و محتوای شما در شبکه های اجتماعی، میزان تعامل و پیشرفت شما را افزایش دهند. با این حال، شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها متوجه محتوای شما هستند و دسترسی راحتی به آنها دارند.

برای این کار، شما باید در استفاده از این ابزارها دقت کنید تا مطمئن شوید که می توانید بروزرسانی های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این پلتفرم ها می توانند کار اشتراک گذاری پست های شما توسط کارکنان را ساده تر کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *