21 CMS یا پلت فرم فروشگاه ساز در سال 2019

پیش بینی می شود که در سال 2019 میزان فروش تجارت الکترونیکی آمریکا، به 547 دلار برسد. این مسئله، تجارت الکترونیک را به یک روش سودمند برای انجام کسب و کار تبدیل می کند. با این حال، اجرای تجارت الکترونیک چالش هایی را نیز به همراه دارد. شما در معرض رقابت با بیش از 3-2 میلیون رقیب در زمینه کسب و کار خود قرار می گیرید. به این معنا که شما برای دستیابی به بیشترین پتانسیل خود، نیاز به استفاده از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک دارید.

تجارت الکترونیک می تواند به شما کمک کند که طیف گسترده ای از کارهای مربوط به کسب و کار خود را به صورت خودکار و ساده تر انجام دهید. این کار می تواند باعث شود که شما از زمان خود به طور موثر استفاده کنید و بازده خود را افزایش دهید. این ابزارها می توانند در تکمیل تمام کارهای مربوط به فروشگاه تجارت الکترونیکی (از طراحی وب سایت گرفته تا مدیریت موجودی کالاهای شما ) به شما کمک کنند.

بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک

بیایید نگاهی به بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک لازم برای کسب و کار شما بیاندازیم.

1. Shopify

Shopify احتمالاً یکی از محبوب ترین ابزارهای تجارت الکترونیک می باشد. این ابزار با بیش از 500 هزار کسب و کار و بیش از یک میلیون کاربر فعال ، قطعاً نباید نادیده گرفته شود. سفارشی سازی ها و امکاناتی که Shopify ارائه می دهد، آن را به یک ابزار محبوب در بین تمامی صاحبان کسب و کار تبدیل کرده است.

Shopify-Best-eCommerce-tools

این ابزار بسته کاملی را فراهم می کند که از تمامی موارد مربوط به وبسایت (از بک آپ گرفته تا بروزرسانی) مراقبت می کند. علاوه بر این، شما با این ابزار می توانید به راحتی بارگذاری های درگاه پرداخت شخص ثالث را در فروشگاه Shopify خود ادغام کنید.

چیزی که Shopify را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک تبدیل می کند این است که Shopify صرفاً برای تجارت الکترونیک ساخته شده است. به همین دلیل است که شما می توانید گزینه های زیادی مانند مدیریت موجودی کالا، آنالیزهای دقیق و راه¬حل های بازاریابی را برای مدیریت فروشگاه خود پیدا کنید.

همچنین این ابزار مجهز به یک سازنده سایت نیز می باشد تا در روند خسته کننده ساخت وبسایت به شما کمک کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اجزای لازم را به صورت دراگ و دراپ، وارد صفحه خود بکنید و آنها را فعال کنید. ویژگی دیگری که Shopify را خاص تر می کند، امکان ادغام آن با WordPress می باشد.

قیمت

با توجه به کاربرد و محبوبیت آن، قیمت این ابزار کمی گران است. بسته اصلی آن ماهانه از 29 دلار شروع می شود. از طرف دیگر، گران قیمت ترین بسته آنها، ماهانه 299 دلار هزینه به همراه خواهد داشت. اگر شما تمایل به داشتن یک فروشگاه کوچک دارید، می توانید مقرون به صرفه ترین برنامه Shopify Lite را انتخاب کنید که هزینه ی ماهانه آن تقریباً 9 دلار در ماه است.

2. BigCommerce

اگر صحبت از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک است، این لیست بدون BigCommerce کامل نخواهد بود. چیزی که باعث خاص شدن این ابزار می شود، روش کاربرپسند ایجاد و مدیریت فروشگاه تجارت الکترونیک است.

شما می توانید برای توسعه وبسایت خود، اجزا و المان های لازم را به صورت دراگ و دراپ ،وارد صفحه وبسایت خود بکنید. علاوه بر این، BigCommerce یک راه حل فراگیر فروشگاه تجارت الکترونیک است، به این معنا که حل مسئله بسیار سریع و فوری است.

BigCommerce-Best-eCommerce-tools

این ابزار امکانات زیادی مانند طراحی فروشگاه سازگار با موبایل و ادغام با وردپرس را برای شما فراهم می کند.

قیمت

قیمت BigCommerce از 29.95 دلار در ماه شروع می شود و حداکثر هزینه ماهانه آن 249.95 دلار می باشد. شما می توانید بر اساس شرایط خاص خود، بسته موردنظر را انتخاب کنید.

3. WooCommerce

WooCommerce یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی است که به صورت رایگان در دسترس می باشد. این برنامه برای افرادی ساخته شده است که می خواهند قابلیت تجارت الکترونیکی را به وبسایت های وردپرس خود اضافه کنند. این ویژگی باعث جذاب شدن WooCommerce می شود.

WooCommerceBest-eCommerce-tools

اگر هنگام بروزرسانی فروشگاه، نیاز به خرید ویژگی های خاصی داشته باشید، نسخه رایگان این ابزار نیز به اندازه کافی کارکرد خوبی دارد. تنها اشکال WooCommerce این است که راه اندازی آن مانند دیگر فروشگاه های تجارت الکترونیک آسان نیست و نمی توان المان های لازم را به صورت دراگ و دراپ وارد صفحه وبسایت کرد.

قیمت

رایگان و منبع بازبودن WooCommerce ، دلیل تبدیل شدن آن به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی است.

4. Oberlo

Oberlo یک رابط کاربری واضح و کاربرپسند ارائه می دهد که این ویژگی فوق العاده، آن را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی تبدیل می کند. این باعث می شود که کل فرایند اضافه کردن، سفارشی سازی و ردیابی محصولات شما بسیار ساده باشد.

علاوه بر این، این ابزار ویژگی های پیشرفته ای مانند ردیابی فروش ها، پیداکردن تامین کننده های جایگزین و … را نیز ارائه می دهد.

Oberlo-Best-eCommerce-tools

قیمت

Oberlo برای فروشگاه هایی که حداکثر 500 محصول و 50 سفارش در ماه دارند، رایگان می باشد. پیشرفته ترین برنامه این ابزار، ماهانه 79.90 دلار هزینه دارد.

5. PrestaShop

PrestaShop یکی دیگر از ابزارهای تجارت الکترونیکی رایگان است که به شما امکان می دهد سایت تجارت الکترونیکی خود را به راحتی پیاده سازی کنید. چیزی که این ابزار را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی تبدیل می کند این واقعیت است که مطابق با ویژگی هایی که ارائه می دهد، می تواند با Shopify و WooCommerce رقابت کند. تنها اشکال PrestaShop این است که مقیاس بندی فروشگاه از طریق این ابزار، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

PrestaShop-Best-eCommerce-tools

قیمت

کاربران می توانند بدون هیچگونه هزینه ای از این ابزار استفاده کنند.

6. Big Cartel

ایجاد فروشگاه و پیاده سازی کسب و کار آنلاین با استفاده از این ابزار بسیار راحت می باشد. Big Cartel مخصوص هنرمندان و افراد خلاقی است که می خواهند آثار خلاق و هنری خود را از طریق فروشگاه های تجارت الکترونیکی خود بفروشند. این روش سفارشی سازی طراحی، Big Cartel را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی تبدیل می کند.

Big-Cartel-Best-eCommerce-tools

قیمت

قیمت Big Cartel از 9.99 دلار در ماه شروع می شود و حداکثر هزینه ی ماهانه استفاده از این ابزار، 29.99 دلار می باشد.

7. OpenCart

اگر به دنبال یک ابزار تجارت الکترونیکی رایگان هستید، OpenCart انتخاب مناسبی برای شما می باشد. OpenCart یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند که فروشگاه خود را بدون هیچ هزینه ای، مدیریت کنید.

همچنین این ابزار با بروزرسانی ها و دانلودهای رایگان زیادی همراه است. اگر می خواهید عملکرد فروشگاه خود را بروزرسانی کنید ، می توانید بسیاری از افزونه های پرداختی را نیز دانلود کنید.

OpenCart-Best-eCommerce-tools

قیمت

OpenCart، یک ابزار رایگان و منبع باز است. این ویژگی، OpenCart را به یک گزینه ی عالی برای تجارت های الکترونیکی در حال رشد می باشد.

8. Magento

Magento به شما کمک می کند که از طریق فناوری های جدید، تجربه های تجارت الکترونیکی منحصربفردی را برای مشتریان خود ایجاد کنید. شما با این ابزار می توانید فروشگاه خود را بسازید و آن را مدیریت کرده و سفارشات خود را نیز ردیابی کنید. شما حتی به تجزیه و تحلیل های دقیقی دسترسی پیدا می کنید تا بر اساس آنها بتوانید فروشگاه خود را نیز بهینه کنید.

Magento-Best-eCommerce-tools

قیمت

نسخه عمومی Magento رایگان و منبع باز می باشد. با این حال، این ابزار دارای چند گزینه پرداختی می باشد که هزاران دلار هزینه دارند. به عنوان مثال، نسخه Enterprise آن سالانه حدود15550 دلار هزینه دارد.

9. Volusion

این ابزار امکانات زیادی از جمله ایجاد فروشگاه، فروش محصولات، توسعه درآمد و … را برای شما فراهم می کند. آنچه Volusion را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک تبدیل می کند این واقعیت است که بیش از 180 هزار کارآفرین به آن اعتماد دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تم های خود را انتخاب کنید و پس از ایجاد آن به صورت سفارشی (متناسب با سلیقه)، فروش خود را شروع کنید.

Volusion-Best-eCommerce-tools

قیمت

Volusion یک ابزار پرداختی است و هزینه ماهانه آن از 29 دلار شروع می شود و در هرماه حداکثر 299 دلار هزینه در پی دارد.

همچنین این ابزار یک بسته Prime ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید تمام ویژگی ها را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

10. Ecwid

Ecwid یک ابزار تجارت الکترونیک فریمیوم می باشد که به شما امکان می دهد، به راحتی یک فروشگاه تجارت الکترونیک کامل را ایجاد و مدیریت کنید. هزینه های مقرون به صرفه Ecwid، آن را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک تبدیل می کند. این ابزار فضای ذخیره و پهنای باند نامحدودی را ارائه می دهد. در عین حال، هیچ هزینه ای را بابت این امکانات از شما کسر نمی کند.

Ecwid-Best-eCommerce-tools

قیمت

Ecwid کاربرانی که قصد فروش حداکثر 10 محصول را دارند، یک برنامه رایگان ارائه می دهد. علاوه بر آن، هزینه ماهانه برنامه Venture 15 دلار می باشد. برنامه Business آن در هر ماه 35 دلار هزینه دارد و هزینه ماهانه برنامه Unlimited به عنوان پیشرفته ترین برنامه این ابزار، 99 دلار می باشد.

11. osCommerce

osCommerce یک ابزار عالی است که به شما امکان می دهد که به صورت رایگان با فروشگاه و وبسایت self-hosted ، فروش آنلاین انجام دهید. osCommerce دارای بیش از 344 هزار توسعه دهنده، صاحب فروشگاه و ارائه دهنده خدمات هستند که با این اوصاف یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک می باشد.

آنها برای بروزرسانی فروشگاه شما هزاران افزونه رایگان نیز ارائه می دهند. این ابزار به مدت 19 سال حضور پررنگی داشته است و این سابقه کاری، تنها اعتبار آنها را تقویت می کند.

osCommerce-Best-eCommerce-tools

قیمت

osCommerce یک ابزار منبع باز است که استفاده از آن کاملاً رایگان می باشد.

12. Zen Cart

Zen Cart تنها با هدف ساده سازی کل فرایند اجرای فروشگاه تجارت الکترونیکی توسعه داده شد. نصب این ابزار بسیار راحت می باشد و شما می توانید با مهارت های کامپیوتری و کدنویسی محدود، به سرعت فروشگاه خود را تنظیم کنید.

چیزی که این ابزار را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی تبدیل می کند این واقعیت است که می تواند تقریباٌ با هر شرکت میزبانی کار کند.

Zen-Cart-Best-eCommerce-tools

قیمت

Zen Cart یک ابزار منبع باز است که استفاده از آن کاملاً رایگان می باشد.

13. CoreCommerce

CoreCommerce یک راه حل تجارت الکترونیکی فراگیر، ایمن و سفارشی را برای تمامی کسب و کارها ارائه می دهد. چیزی که CoreCommerce را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی تبدیل می کند این است که می توانید کارکرد موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید فروشگاه جدیدی ایجاد کنید یا اینکه وبسایت موجود خود را به یک فروشگاه تبدیل کنید، این ابزار می تواند به شما کمک کند.

CoreCommerce-Best-eCommerce-tools

قیمت

CoreCommerce برنامه های زیادی را برای کسب و کار های مختلفی که نیازمندی های متنوعی دارند، ارائه می دهد. هزینه ماهانه بسته آنها از 19 دلار شروع می شود و تا 540 دلار پیش می رود.

14. 3dcart

3dcart یکی از بهترین ابزارها برای ساخت وب سایت تجارت الکترونیکی می باشد. شما می توانید از بین تم های مختلف آن، تم موردنظر خود را انتخاب کنید و وبسایت خود را به راحتی توسعه بدهید.

این ابزار با امکاناتی مانند بیش از 100 پردازنده پرداختی پشتیبانی شده و بیش از 200 ویژگی داخلی، از ابزارهایی می باشد که نمی توانید آن را از دست بدهید. 3dcart یک ابزار تجارت الکترونیکی جامع است که شامل نام هاستینگ و دامنه شما می باشد.

3dcart-Best-eCommerce-tools

قیمت

هزینه ماهانه 3dcart از 19 دلار شروع می شود و این هزینه برای کسب و کارهایی با نیازمندی های بیشتر، به 299 دلار می رسد. بهترین بخش این است که هیچ هزینه تراکنشی برای هر یک از این بسته ها وجود ندارد.

15. X-Cart

X-Cart به شما امکان می دهد که کار ایجاد فروشگاه رویایی خود را از ابتدا شروع کنید. این ابزار یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی برای کسب و کار هایی می باشد که دارای تعداد واحد های سهام داری (SKU) زیادی هستند.

آنها همچنین تم های متنوعی را ارائه می دهند که می توانند روند طراحی وبسایت شما را روان تر و واضح تر کنند. این ابزار متن باز به شما امکان می دهد که هر موقع که تمایل داشتید، ویژگیهای دیگری نیز به آن اضافه کنید.

X-Cart-Best-eCommerce-tools

قیمت

X-Cart یک ابزار تجارت الکترونیکی عالی برای کسب و کارهای مبتدی می باشد که به صورت رایگان کار می کند. با این حال، اگر نیاز به امکانات بیشتری دارید می توانید نسبت به برنامه های پرداختی اقدام کنید. محدوده هزینه مادام العمر این برنامه ها بین 495 دلار تا 5995 دلار می باشد.

16. CS-Cart

CS-Cart بیش از 35 هزار فروشگاه دارد و این کار را در 14 سال گذشته انجام داده است. این ابزار یک بازار با چند فروشنده می باشد که به شما امکان می دهد توجه، چشم گیری از مشتریان خود دریافت کنید. علاوه بر این، این ابزار بیش از 500 ویژگی دارد که برخی از آنها داخلی و بقیه موارد افزودنی هستند.

طراحی با استفاده از مدیر طرح بندی آن، بسیار راحت است که این ویژگی به شما امکان می دهد که در عرض چند ثانیه طراحی های ریسپانسیو ( واکنش گرا) ایجاد کنید.

CS-Cart-Best-eCommerce-tools

قیمت

CS-Cart دارای دو بسته مهم می باشد. بسته اصلی این ابزار 385 دلار هزینه دارد و امکانات مختلفی را برای آسان کردن زندگی شما فراهم می کند. از طرف دیگر، اگر می خواهید یک فروشگاه پیشرفته داشته باشید ، این ابزار یک پکیج برتر با قیمت 865 دلار ارائه می دهد.

17. VirtueMart

VirtueMart یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی را برای راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک ارائه می دهد. این ابزار بیش از 500 ویژگی منحصربفرد را شامل می شود و یک شبکه قوی از فروشگاه های آنلاین سراسر جهان را نیز با خود به همراه می آورد.
آنها لیست بزرگی از شرکای میزبان و پرداخت تهیه کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که راه‌اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک شما به آسانی اتفاق می افتد.

VirtueMart-Best-eCommerce-tools

قیمت

VirtueMart یکی دیگر از ابزارهای منبع باز است که استفاده از آن کاملاً رایگان می باشد.

18. JungleScout

JungleScout یک ابزار تجارت الکترونیکی یک جانبه است و برای افرادی می باشد که می خواهند فروش خود را از آمازون شروع کنند. JungleScout به دلیل عملکردهای مفید خود، یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیک است. این ابزار از همان ابتدا می تواند در مورد برنامه ریزی در زمینه های مختلف، از تحقیق محصول گرفته تا راه اندازی محصول، به شما کمک کند. شما با کمک این ابزار می توانید محصولاتی را پیدا کنید که تقاضای زیادی دارند که این قابلیت به نوبه خود می تواند به افزایش فروش شما کمک کند.

JungleScout-Best-eCommerce-tools

قیمت

هزینه ماهانه JungleScout، 49 دلار می باشد. با این حال، افزونه این ابزار در هر ماه 39 دلار هزینه دارد. از طرف دیگر، هزینه بسته ترکیبی این دو بسته، فقط 69 دلار در ماه است.

19. UltraCart

UltraCart به شما امکان می دهد که رابط کاربری فروشگاه تجاری خود را با سلیقه خود ایجاد کنید و صفحه وبسایت خود را بدون هیچگونه مهارت اضافی، به راحتی طراحی کنید. طراحی های سازگاربا موبایل به شما امکان می دهد که از طریق تلفن همراه به مخاطبان خود نیز دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، این ابزار گزینه ای را برای اضافه کردن هر صفحه checkout به سمت سرور UltraCart پیشنهاد می دهد که این اقدام با استفاده از REST API انجام می شود.

UltraCart-Best-eCommerce-tools

UltraCart همچنین می تواند با eBay نیز ادغام شود که این مورد میزان دسترسی های بعدی شما را بهبود می بخشد. این قابلیت در مورد آمازون نیز صدق می کند. اگر می خواهید وب سایت وردپرس خود را بهبود ببخشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در عرض چند ثانیه UltraCart را به وب سایت خود اضافه کنید.

قیمت

برنامه اصلی UltraCart از 49.95 دلار در ماه شروع می شود. از طرف دیگر، هزینه گران ترین برنامه این ابزار، 599.95 دلار است. با این حال، اگر یک توسعه دهنده هستید می توانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید.

20. Ecomdash

Ecomdash یک نرم افزار مدیریت موجودی چندکاناله است که به شما کمک می کند محصولات خود را به راحتی بفروش برسانید. این ابزار مجموعه ای از ویژگی های زیادی مانند همگام سازی موجودی ، مدیریت سفارش و … ارائه می دهد که می تواند کار شما را برای اداره فروشگاه راحت تر کند.

همچنین شما می توانید به صورت خودکار از dropshipping استفاده کنید و از هر گونه مشکل و زحمت مربوط به ارسال دستی سفارشات فروش جلوگیری کنید.

Ecomdash-Best-eCommerce-tools

چیزی که این ابزار را به یکی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی تبدیل می کند، ادغام های بیشمار آن است. شما می توانید آن را با برخی از محبوب ترین فروشگاه ها مانند Amazon و eBay ادغام کنید. با این حال، امکان ادغام این ابزار با Shopify ، WooCommerce ، Etsy ، BigCommerce و … نیز وجود دارد.

قیمت

Ecomdash یکی از ارزان ترین ابزارهای بازار نیست. با این حال، برتری آن به خاطر امکاناتی است که ارائه می دهد و این باعث می شود که ارزش صرف هزینه را داشته باشد. هزینه ماهانه بسته اصلی این ابزار، 60 دلار می باشد. با این حال، اگر در هر ماه بیشتر از 6000 سفارش داشته باشید، هزینه ماهانه این ابزار برای شما 350 دلار خواهد بود.

21. Ecommerce Templates

Ecommerce Templates یک نرم افزار سبد خرید الکترونیکی است که به شما کمک می کند به راحتی میزبان فروشگاه خود باشید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و وب سایت تجارت الکترونیکی خود را توسعه دهید.
از طرف دیگر، شما می توانید عملکرد تجارت الکترونیک را به وب سایت موجود خود اضافه کنید و محصولات خود را به آن اضافه کنید.

Ecommerce-Templates-Best-eCommerce-tools

این ابزار، از مدیریت فروشگاه و ویژگی های محصول گرفته تا ویژگی های حمل و نقل و سازگار با سئو، همه امکانات را به خود اختصاص داده است. همه طرح ها ریسپانسیو هستند و شما می توانید آن را با وردپرس ادغام کنید.

نتیجه نهایی

رقابت شدید در فضای تجارت الکترونیک، کسب و کارها را مجبور کرده است که به دنبال روش هایی فراتر از روش های سنتی برای اداره ی فروشگاه های خود باشند.

شما می توانید با طراحی فروشگاه های جذاب و مدیریت موثر آنها، توجه بازدیدکنندگان را به خود جذب کنید و آنها را به مشتری خود تبدیل کنید. می توانید با استفاده از برخی از بهترین ابزارهای تجارت الکترونیکی ، تمام کارهای فروشگاه خود را بدون هیچ گونه دانش فنی و عملی انجام دهید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *