خلاصه اخبار سئوی – نوامبر 2019

خلاصه اخبار سئوی – نوامبر 2019

آیا تمام اهداف سئوی خود را عملی کرده اید؟

اگر می خواهید قبل از پایان سال، آخرین حرکت بزرگ خود را انجام دهید، این جمع بندی شما را راهنمایی خواهد کرد. این مقاله ، مشاوره هایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آنها را مستقیماً به برنامه های عملی بهینه سازی تبدیل کنید.

ابتدا ، به آزمایشات دیتای جالب چند ماه پیش نگاه کنید. شما با این کار ، چشم اندازی به پشت پرده ی بروزرسانی های هسته خواهید داشت ، نحوه تغییر اسنیپت ها در دستگاه های مختلف را کشف می کنید و از گرایشات و روند های HTML ، اطلاعاتی در مورد سئو به دست می آورید.

در مرحله بعد ، با استفاده از مهمترین راهنمایی ها ، چاقوی رقابت خود را تیزتر کنید. آخرین تکنیک ها را برای رتبه بندی یک فروشگاه تجارت الکترونیک ، لینک سازی و بهبود سرعت تغییر مکان های URL ، بیاموزید.

در نتیجه ، اخبار زیادی وجود دارد که می تواند نشان‌دهنده ی چیزهای بزرگی برای شما و مشتریانتان باشد. اگر دوست دارید خودتان را آماده کنید ، این پیام های گوگل ، هشدارهای یک مقاله نویس در مورد BERT و برخی پیش بینی های بزرگ برای SEO در سال 2020 ، را از دست ندهید.

بیایید با بروزرسانی اخیر 2019 و آنچه باید اکنون بدانیم ، شروع کنیم:

بروزرسانی هسته گوگل در سپتامبر 2019 – آنالیزهای کامل برای بیشتر از 6,600,000 صفحه

https://www.mytrafficresearch.com/learn/september-2019-google-core-update-full-review/

بروزرسانی هسته سپتامبر کلا در مورد چه بود؟ نویسنده این آنالیزهای جامع ادعا می کند که چند ایده دارد. Eric Lancheres ، به این نکته اشاره می کند که اکثر بروزرسانی های گوگل در یک چرخه سه مرحله ای اتفاق می افتند.

در مرحله اول ، بروزرسانی منتشر می شود. در مرحله بعد ، گوگل نمونه های تاثیرات ناخواسته را تا زمان اطمینان از یک راه حل ، مستند می کند. در مرحله آخر ، گوگل بروزرسانی های جزئی دیگر را منتشر می کند تا از درست انجام شدن بروزرسانی اصلی ، مطمئن شود.

این مطالعه موردی نشان می دهد که این بروزرسانی بخشی از مرحله سوم می باشد و اینجاست که معلوم می شود این بروزرسانی برای رفع برخی از عواقب ناخواسته بروزرسانی ژوئن انجام شده است.

بروزرسانی هسته سپتامبر

بنابراین ، این برای سایت شما چه معنی دارد؟ اگر سایت شما گرفتار عواقب ناخواسته ی مجازات ها شده بود ، این خبر خوبی برای شما است. داده ها نشان می دهد که سایت هایی که در حاشیه موضوعات مورد هدف قرار گرفته اند ، شروع به بهبود و بازیابی می کنند. در برخی موارد ، سایت های بازیابی شده در اثر این تغییر ، رکوردهای ترافیک قبلی خود را شکسته اند و پیشرفت کرده اند.

با این حال ، همه ی خبر ها خوب نیستند. ممکن است برخی از سایت های مورد هدف ، از دست بروند. این می تواند توضیح دهد که چرا خزیدن داده ها ، باعث پیدا شدن سایت هایی شده است که به خاطر بروزرسانی اخیر ، بازدیدهای قابل توجهی را به دست آورده اند.

اگر نیاز به یک مسیر بازگشت دارید ، طبق گفته ی نویسنده ، لینک های بهتر و انکرهای متنوع تر می تواند به شما کمک کند.

به احتمال زیاد ، لینک های باکیفیت راه حل بسیاری از مشکلات آینده می باشد ، زیرا گوگل همچنان به عنوان نشان آتوریتی و اعتبار ، روی آنها تمرکز می کند.

نوشتن محتوای واضح که برنده ی یک فیچر اسنیپت می شود ، یکی از روش های خوب برای بالابردن آتوریتی می باشد. بنابراین ، ممکن است پیروزی آن طوری که شما فکر می کنید ، کامل نباشد.

میزان سازگاری فیچر اسنیپ ها در میان دستگاه ها چقدر است؟

https://www.rankranger.com/blog/featured-snippet-url-match

جستجوهای موبایل به بخش مهمی از توسعه ی موتورهای جستجو تبدیل شده است. شما باید قبلاً مرحله مربوط به بهینه سازی وب سایت خود را برای کاربران تلفن همراه طی کرده باشید وگرنه مطالب موجود در این قسمت ،برای شما کارایی نخواهد داشت.

مطالعه موردی انجام شده روی RankRanger نشان می دهد که اسنیپت هایی که در طول جستجوی های دسکتاپ ظاهر می شوند ، لزوماً برای جستجوهای یکسان موبایل هم ظاهر نمی شوند. این مسئله نشان‌دهنده ی این است که گوگل هنگام ارزیابی محتوا برای هر نوع کاربر ، استانداردهای مختلفی را اعمال می کند.

این آزمایش در طی یک دوره 30 روزه ، یک سری از جستجوها را مورد بررسی قرار داد.

در طول 10 تا 13 درصد از این دوره ، جستجوهای موبایل نتایج مختلفی را نسبت به جستجوهای رایانه ای نشان می دهد.

این رقم خطرناک محسوب نمی شود ( بستگی به رقابت شما دارد) اما این نتیجه به عنوان یک آمار تصادفی ، خیلی زیاد است.

گوگل در اینجا چه هدف بلند مدتی دارد؟ متاسفانه ، هنوز داده های خوبی در مورد این سؤال وجود ندارد. آیا شما در هر دو دستگاه موبایل و دسکتاپ ، به اسنیپت یکسانی دست پیدا کرده اید؟ اگر مطمئن نیستید  ، باید بررسی کنید. ممکن است انجام کار دیگری باعث دستیابی شما به این اسنیپت شده باشد.

فیچر اسنیپت

اگر به دنبال یک فرصت بهبود هستید ، می توانید از مطالعه موردی بعدی برای تقویت قالب HTML خود استفاده کنید. این اقدام تعیین می کند که HTML در عملکرد میلیون ها نتیجه ، چه نقشی را ایفا می کند.

استفاده از HTML خراب در 8 میلیون صفحه ( در سئوی مدرن چه معنی ای می دهد ؟ )

https://moz.com/blog/a-breakdown-of-html-usage-across-8-million-pages

استانداردهای متای شما چقدر تازه است؟ اکنون می توانید جایگاه خود را با همه یا حداقل 8 میلیون نفر مقایسه کنید.

این مطالعه موردی جدید از Moz ، نحوه استفاده ی سایت ها از HTML را مورد بررسی قرار می دهد. این مقاله ، نگاهی به نحوه استفاده ی سایت ها از متادیتا (فراداده) ، داده های ساختار یافته ، کلمات کلیدی متا و تگ های alt انداخته است.

تعدادی الگوی جالب ظاهر شد. میلیون ها وب سایت با استاندارهایی پابرجا مانده اند و حتی در حال پیشرفت هستند که دانش سئوی موجود را نادیده می گیرند. به عنوان مثال ، به نظر می رسد که عنوان و توضیحات متای کوتاه ( حتی با طول بسیار زیاد) ، تاثیر زیادی روی عملکرد ندارد.

ساختار html

در برخی موارد ، استاندارد های قدیمی واقعا خطرناک به نظر می رسند. برخی از سایت های فعال ، حتی HTML خود را هم بروز نکرده اند تا آمادگی خود را برای فهرست بندی mobile-first (اول-موبایل) انعکاس دهند. گوگل به زودی شروع به نشان دادن سایت هایی می کند که تگ  <”…”=meta name=”viewport” content> خود را بروز کرده اند.

به نظر می رسد ، این داده ها به این نکته اشاره می کنند که هنوز میلیون ها فرصت تازه برای افرادی وجود دارد که می خواهند نتیجه رتبه 1 را به دست آوردند و ممکن است این نتیجه ، نیاز به کار کمتری از حد انتظار داشته باشد.

اگر برای انجام هر کاری ، روحیه ی کمی دارید و می خواهید راهنمایی های بعدی را بررسی کنید ،. ابتدا ، از راهنمایی عملی برای رتبه بندی سئوی فروشگاه های تجاری در سال 2019 استفاده کنید.

یک راهنمایی عملی برای رتبه بندی سئوی فروشگاه های تجاری در سال 2019

https://www.serpwoo.com/blog/analysis/seo-for-ecommerce

سایت های تجارت الکترونیک همیشه مجبور به راه رفتن در یک مسیری بهتر از دیگر سایت ها هستند. اکنون ، آنها از هر طرف با چالش روبرو هستند. این راهنمای ارائه شده توسط Jason Brown در SERPWoo ، به برخی از چالش های مدرن تجارت الکترونیک می پردازد و توصیه هایی برای برخورد با آنها ارائه می دهد.

همانطور که خود راهنما نیز اشاره می کند ، ریسک این حرفه نسبت به گذشته بیشتر شده است.  بروزرسانی های چند سال اخیر گوگل ، به طور مستقیم به سایت های تجاری اشاره می کند که درگیر موضوعات خاصی هستند. زمانی که بیشتر مردم در اکثر زمینه ها با تبلیغات PPC پیش می روند ، رتبه بندی هم به سختی می تواند حالت رقابتی داشته باشد.

شارک تانک سئو

رقابت سخت ، تنها تهدیدی نیست که صاحبان سایت با آن روبرو هستند. گوگل فضای بیشتری را برای تصاویر”محصولات محبوب” اختصاص می دهد که این تصاویر قبل از دیدن نتایج ارگانیک ، توجه جستجوگرها را جلب می کنند.

آیا راه حل های مدرنی وجود دارد؟ بله ، وجود دارد. این راهنما توصیه می کند که شما روی توسعه ی تصاویر مربوط به محصولات لیست بندی شده ی خود تمرکز کنید ، رقیبان خود را در محتوا شکست دهید و انکرهایی مطابق با اصطلاحات مورد نظر خود برای لینک  دهی در نظر بگیرید. همانند اکثر راهنمایی های اخیر ، این مورد هم بر اهمیت لینک های مرتبط با عملکرد می پردازد.

6 نوع مورد مهم قابل لینکی که باید استفاده کنید

https://learn.g2.com/types-of-linkable-assets

ایجاد یک چیز منحصر بفرد و باارزش برای مردم بهترین روش برای جذب لینک های عالی می باشد. اگر هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارید ، در این راهنمایی ، ایده هایی برای محتوا وجود دارد که با تفکیک هر کدام ، در دستیابی به پتانسیل دلخواه به شما کمک می کنند.

این راهنمایی به طور خاص ، در مورد 6 دارایی بحث می کند:

  • مطالعات موردی
  • تحقیقات و مطالعات اصلی
  • ابزارهای جذب مشتری (lead magnet)
  • ( lead magnet انگیزه ای است که بازاریابان در ازای آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات تماس به خریداران بالقوه پیشنهاد می دهند )
  • لیست پست ها
  • ( لیست پست یک مقاله با فرمت لیست است که تعدادی از دلایل ، نکات ، روشها ، اسرار ، انواع ، روشها ، روندها و … را لیست می کند )
  • روند ها و آمارها
  • اینفورگرافیک

همانطور که خود راهنما نیز اشاره می کند ، هر یک از این موارد انواع مختلفی از لینک ها را جذب می کنند. به عنوان مثال ، سایت های بازاریابی و صنعتی بسیاری ، به مطالعات موردی علاقمند هستند.

دریافت لینک

از تحقیقات اصلی و روندها و آمارها می توان برای جذب لینک ناشران ، روزنامه نگاران و مقاله نویسان استفاده کرد. لیست پست ها که به سرعت ( مانند ویروس ) پخش می شوند ، می توانند با یک سایت با مقیاس بزرگ تر توسعه داده شود و برای یک لینک مبادله شود.

افزایش سرعت انتقال URL های بدقلق

این راهنما توسط Oliver Mason برای افرادی طراحی شده است که انتقال URL ( تغییر آدرس) کاملی داشته اند اما شاهد تغییرات مورد انتظار خود نبوده اند. برخی از افراد در گروه های فیسبوک در مورد این مسئله شکایت کردند.

این راهنما مسئله ای را بررسی می کند که ممکن است مقصر باشد ( امکان دارد گوگل صفحات مهاجرت یافته را به درستی تشخیص ندهد) و روندی را برای کمک توصیه می کند.

مهاجرت URL

شما فقط به گزارش لینک های داخلی Google Search Console نیاز خواهید داشت. این گزارش به شما می گوید که گوگل در مورد لینک های شما چه فکری می کند. لینک هایی که دارای تگ canonical می باشند ، از بالای لیست لینک شده در این گزارش حذف می شود ، بنابراین لیست موجود ، منبع خوبی است.

پس لینک هایی که دارید را از طریق ویژگی درخواست ایندکس گوگل ، تایید کنید. این ممکن است به معنای کلیک زیاد باشد. وارد کردن URL ها در اینجا ، باید گوگل را مجبور به شناسایی آنها بکند تا آنها را به درستی به عنوان صفحات منحصربفرد ایندکس کند.

درک بهتر جستجو ها ( حتی بهتر از قبل)

https://www.blog.google/products/search/search-language-understanding-bert

BERT چیست؟ چه چیزی از شما می خواهد؟ ممکن است بعد از مطالعه در مورد ارائه های رمزگذاری دوطرفه گوگل ، درباره آموزش ترانسفورماتور سوال بکنید.

خوشبختانه ، این چندان پیچیده به نظر نمی رسد. خلاصه ی این موضوع این است که گوگل یک نوع خاصی آموزش را توسعه می دهد که باعث بهبود یادگیری ماشین و درک آن می شود. مدل های مورد استفاده برای این آموزش معرفی می شوند ، چون آنها در آینده روی جستجو تاثیر خواهند گذاشت.

هدف اصلی توسعه ی الگوریتم BERT ، ارائه ماشین هایی بود که قبلا ابزارهایی برای درک متن زمینه یک کلمه از طریق ارزیابی کلمات اطراف آن نداشتند. تاثیراتی که این الگوریتم روی جستجو داشت این بود که نتایج مرتبط و سریع تری ارائه می شود.

مثالی از این مقاله:

آیا این به معنای شرایط سخت تری برای سئو است؟ یا اینکه کسانی که واضح ترین و جامع ترین محتوا را ارائه می دهند ، به طور ناگهانی در حال برتری هستند؟ یا سئوکارهای حرفه ای حرفی برای گفتن دارند؟ در مراحل بعدی معلوم می شود.

در حال حاضر این مدل فقط برای انتخاب اسنیپت ها در چند کشور مورد آزمایش ، استفاده می شود. این مدل می تواند در جاهای مختلفی استفاده شود ، اما از این لحظه به بعد هیچ خبر معتبری در مورد نحوه سازگاری یا آمادگی برای هرگونه تغییر وجود ندارد.

اطلاعات نادرست BERT به چالش کشیده شد

https://www.searchenginejournal.com/google-bert-misinformation/332931

پست اخیر گوگل در مورد BERT ، خبری را درمورد متخصصانی که آماده ی ایجاد یک راهنما از جزییات تغییرات لازم هستند ، منتشر کرد. Roger Montti تعدادی از این ( به صورت ناشناس ارائه شده بود) دیدگاه های فوق العاده را جمع آوری کرد. مطالب اسطوره ی زیادی مانند ( BERT ، بزرگترین بروزرسانی کل دوران ها می باشد یا این بروزرسانی ناچیز است) مورد بررسی قرار گرفت.

سئوکارها حدس زدند که BERT نیاز به تمرکز بیشتر روی کلمات کلیدی دم بلند ( طولانی ) دارد (زيرا BERT مي تواند از آنها به صورت موثرتر استفاده كند). با این حال ، BERT بیشتر از منظور ناشر ، به مفهوم متن دقیق مربوط به جستجوی کاربر علاقمند است.

برداشت واقعی این است که هنوز هیچ کس نمی داند BERT دقیقاٌ چه معنایی دارد. برای بهینه سازی محتوای خود برای BERT به دنبال اجرای دستورالعمل های گسترده نباشید چون معلوم نیست که نتیجه ی کار شما چگونه خواهد بود. اکنون کسی ادعا نمی کند که در این مورد ، اطلاعات معتبری و درستی دارد. افراد معتبر تا زمان دستیابی به اطلاعات  ، منتظر می مانند.

پیش بینی های سئو سال 2020 با Matt Diggity

امسال تنش های زیاد بین ناشران و موتورهای جستجو وجود داشت ،. با این حال تعداد افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند ، افزایش یافته است و این یک فرصت طلایی برای تمام سئوکار ها می باشد.

ممکن است متنوع سازی ، بهترین روش برای تلاش برای رسیدن به سطح بعدی باشد. امسال جستجوی ارگانیک دشوارتر است ، اما بازاریابی وابسته  ، در حال تجربه ی توسعه ی سرمایه گذاری می باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *