52 ابزار برتر تحلیل سئو

رشد سریع در دنیای دیجیتال فشار بسیار زیادی را به صاحبان مشاغل و بازاریابان وارد می کند. شما باید برای جذب بهتر مشتریان به طور مرتب وب سایتتان را بررسی کنید و آن را برای بهینه سازی در موتورهای جستجو آماده کنید.

تغییرات مکرر الگوریتم جستجو و استراتژی های جدید سئو باعث می شود که بهینه سازی موتورهای جستجو به یک هدف تبدیل شود.

خوشبختانه، ابزارهای بسیاری وجود دارد که می تواند در این مسیر به شما کمک کند.

در ادامه این مقاله به بررسی 52 ابزار برتر تحلیل سئو می پردازیم.

1. Ahrefs

وقتی صحبت از رشد ترافیک وب و تحلیل رقبا می شود، Ahrefs بهترین ابزار موجود است. این ابزار می تواند به شما در تجزیه و تحلیل رقابت ها، جستجوی کلید واژه ها، جستجوی لینک و موارد دیگر کمک کند.

Ahrefs  به نرم افزار و به کاربران این اجازه را می دهد که شبکه ی پیچیده ی لینک های ورودی را ببینند. همچنین این ابزار تحلیلی از محتوای صفحات را نیز به شما داده و محتوا را بر اساس محبوبیت رتبه بندی می کند. این ابزار تحلیل انواع مختلف داده ها را دسته بندی کرده و گزارشی را بر اساس آنها را آماده می کند.

ابزار Ahrefs به شما کلید واژه هایی را نشان می دهد که رقبایتان با استفاده ازآنها ترافیک ارگانیک را دریافت می کنند. طبق شرایط مورد نیاز می توانید گزارش های رتبه بندی تان را هفتگی یا ماهانه را دریافت کنید.

قیمت:  طرح اصلی با 82 دلار در هر ماه (990 دلار در سال) شروع می شود.

نسخه آزمایشی رایگان به مدت 7 روز در دسترس است.

Ahrefs

2. SEO Analyzer

این ابزار آنلاین رایگان ، تحلیل ترافیک وب سایت شما و سایر معیارهای SEO را در اختیار شما قرار می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آدرس اینترنتی خود را وارد کنید. سپس این ابزار، گزارش مفصلی را برای وب سایت شما ارائه می دهد. در واقع می توان این را یک ابزار همه کاره بدانیم که در یک بسته سئو جمع شده است.

SEO-Analyzer

 3. Bing Webmaster Tools

این بهترین ابزار تحیل برای بینگ است. تحلیل Backlink و کلمات کلیدی و جستجوی آن ها، از نمونه فعالیت های اصلی است که توسط این ابزار تحلیل به صورت رایگان انجام می شود. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ابزار می توان به پیشنهاداتی که توسط خود آن برای بهبود سایت داده می شود، اشاره کرد. گزارش های دقیق Bing Webmaster Tools به شما در بهینه سازی سایت خود در Bing کمک می کند.

Bing-Webmaster-Tools

 4. BuiltWith

اگر شغل شما مرتبط با تجارت الکترونیک است، BuiltWith بهترین ابزار آنلاین برای شماست. BuiltWith دارای قابلیتی است که تکنولوژی های استفاده شده در یک وبسیات را به نمایش می گذارد. نمایش وب سرور، مدیریت محتوا، گواهینامه امنیتی، آمار گیر، اطلاعات مربوط به هاست، اشتراکی یا اختصاصی بودن آی پی، سرویس ایمیل و کتابخانه های جاوا سکریپت استفاده شده از جمله تکنولوژی هایست که توسط این ابزار ارائه می شود.

قیمت: طرح اولیه با 295 دلار در هر ماه (2،950 دلار در سال) شروع می شود.

BuiltWith

5. Check my links

Check my links جهت بررسی لینک های سایت که به صورت داخلی و یا خارجی مورد استفاده قرار گرفته اند، کاربردی است. این ابزار به سرعت وب سایت شما را بررسی می کند و به شما می گوید که کدام لینک ها فعال هستند و کدامیک شکسته اند. سپس می توانید بلافاصله اقدام کرده و SEO خود را بهتر کنید.

Check-My-Links

 6. ContentLook

ContentLook برای وب سایت هایی که روی وردپرس اجرا می شوند، مناسب است. این ابزار آنلاین نکات مختلفی را برای حل مسائل مختلف در سایت ها ارائه می دهد. به عنوان مثال گزارش های تحلیل سئو را به صورت هفتگی ارائه می دهد. در واقع این ابزار یک گزارش کامل از تمام فعالیت های بازاریابی محتوا مانند سئو،بلاگ، اجتماعی و … را ارائه می دهد.

قیمت: طرح اولیه با 29.9 دلار در ماه شروع می شود.

ContentLook

 7. Dareboost

این یک ابزار آنلاین برای بررسی سرعت وب سایت شما است. این ابزار به شما در بهینه سازی صفحات و افزایش سرعت سایتتان کمک می کند.

Dareboost به طور مداوم بر عملکرد سایت شما نظارت دارد و نکات برتر به منظور بهینه سازی را ارائه می دهد. همچنین رتبه وب سایتتان را به شما ارائه می دهد تا بتوانید آن را با رقبای برتر مقایسه کنید.

قیمت: طرح اولیه با 22 دلار در هر ماه آغاز می شود.

Dareboost

8. DeepCrawl

DeepCrawl برای بررسی عملکرد سایت بسیار مناسب است. این ابزار تمام صفحات سایتتان را اسکن و نهایتا یک گزارش کامل از تعداد تگ H1 ، صفحات No Indexو لینک های داخلی شکسته می دهد.

قیمت: طرح شروع با 89 دلار در هر ماه (979 دلار در سال) شروع می شود.

نسخه رایگان نیز در دسترس است.

DeepCrawl

9. found

این ابزار آنلاین رایگان به سایت شما کمک می کند تا مشکلات مربوط به داده ها،محتوا، ایجاد لینک، اجرای فنی، متا دیتا و موارد دیگر را شناسایی کنید. Found SEO Audit Tools، یک ابزار رایگان با قابلیت های ویژه است که باعث می شود که در میان وب مستر ها و بازاریابان محبوبیت خاصی، داشته باشد.

Found-seo-audit-tool

10. Linkody

Linkody قابلیت بررسی 24 ساعته با ارائه سرویس حرفه ای مدیریت لینک را برای کاربران مهیا می کند و همچنین آنها را در مورد کاهش و یا افزایش لینک ها آگاه و تجزیه و تحلیلی از لینک پروفایل سایت با معیارهای بسیار زیاد ارائه می دهد.

بخش تجزیه و تحلیل Linkody این امکان را به صاحبان سایت می دهد که بتوانند بک لینک های مفید را از بک لینک های مضری که برای رنک کلمات کلیدی و ترافیک سایت شان مضر خواهند بود، تشخیص دهند. Linkody حتی با disavow کردن بک لینک های مضر، به شما کمک می کند.

Linkody-SEO-Audit-Tool

11. Google Analytics

گوگل آنالیتیکس بهترین ابزار آنلاین رایگان برای SEO شناخته می شود. Google Analytics تعداد بازدید کنندگان صفحات وبسایت و موارد دیگر را بررسی می کند.

Google Analytics تمام ترافیک وارد شده به سایت را بررسی کرده و به خاطر قابلیت های منحصر به فردش این ترافیک را در شکل های مختلفی تحلیل می کند.

Google-Analytics

12. Google Lighthouse

Google Lighthouse ابزاری است که برای بهینه سازی صفحه وب استفاده می شود. این ابزار گزارش های مرتبط با عملکرد سایت و نکات برتر برای رفع مشکلات موجود در سایت را ارائه می دهد. Lighthouse قابلیت بررسی فاکتورهای مربوط به url را دارد و در حقیقت هدف این ابزار رسیدگی به اپلیکیشن های تحت وب، عملکرد وب سایت، میزان دسترسی به وب سایت و سئو سایت می باشد.

Google-Lighthouse

13. Google PageSpeed Insights

این ابزار یکی دیگر از ابزارهای آنلاین Google است که برای عملکرد سریعتر صفحات وب در دستگاه های مختلف ایجاد شده است.

Google PageSpeed Insight یکی از ابزارهای برتر برای تست سرعت بارگذاری صفحات وب شما است.

عملکرد این ابزار به گونه ای است که سرعت بارگذاری صفحه را در سه سطح سریع ، آهسته و متوسط طبقه بندی می کند.

Google-PageSpeed-Insights

14. Google Search Console

Google Search Console با داشتن مجموعه ای از ویژگی های مختلف، بهترین ابزار آنلاین برای مشاغل کوچک است. این ابزار امکان بررسی نرخ کلیک در سایت را فراهم می کند. همچنین این ابزار امکان بررسی محتوای سایت شما از نظر Google بررسی می کند. در صورت نیاز به برطرف کردن خطاهای موجود در سایت، این ابزار به شما هشدار می دهد و برای بهبود محتوای سایت پیشنهاداتی را ارائه می دهد تا در رتبه بندی نتایج جستجوی ارگانیک موفق باشید.

و در آخر اینکه مهمترین ویژگی آن این است که استفاده از آن کاملاً رایگان است.

Google-Search-Console

15. Google Structured Data Testing Tool

این ابزار تحیلیلگر به شما کمک می کند تا داده های خود را بررسی کرده و بر همین اساس وبسایت تان را بهینه کنید.

با استفاده از Structured Data می‌توان به موتورهای جستجو کمک نمود تا بفهمند صفحات واقعی وب شامل چه چیزهایی هستند و از وب مبتنی بر کلمات کلیدی به وب اشیاء برسیم. در واقع این ابزار یکی دیگر از ابزارهای رایگان است که می توانید برای بهینه سازی داده های خود استفاده کرده و به موتورهای جستجوگر کمک نمود تا صفحه شما را بهبود بخشد.

Structured-Data-Testing-Tool

 

16. GTmetrix

GTmetrix یکی دیگر از ابزارهای تحلیل سرعت بارگذاری صفحه است. این برنامه عملکرد بارگیری از دستگاه های مختلف و مناطق مختلف را تحلیل می کند و به شما توصیه های مهم در مورد چگونگی بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه را ارائه می دهد.

GTmetrix

نسخه آزمایشی به صورت رایگان در دسترس است.

طرح های حرفه ای با قیمت 14.95 دلار در هر ماه شروع می شوند.

17. Kerboo

Kerboo ابزاری آنلاین است که می توانید برای بهبود لینک های خود از آن استفاده کنید. این ابزار به جهت کمک به شما برای درک بهتر پروفایل لینک هایتان، از منابع دیتای متعددی استفاده می کند. همچنین این ابزار از عملکرد سایت تان گزارشی بسیار دقیق ارائه می کند.

Kerboo در واقع به شما کمک می کند تا خطرات را شناسایی و یک پرونده disavow نیز ایجاد کنید.

ویژگی بررسی لینک این ابزار، امکان شناسایی نقاط قوت و ضعف و ریسک پروفایل لینک شما را دارد و این خدمات را توسط تیم خود ارائه می دهد.

Kerboi

قیمت این ابزار از 249 دلار در ماه شروع می شود.

18. keylogs

Keylogs یک ابزار آنلاین همه کاره است که به شما امکان می دهد داده های خود را در گوگل تجزیه و تحلیل کنید. از طریق تجزیه و تحلیل این داده ها، شما می توانید برای بهینه سازی سایت خود و افزایش نرخ رتبه بندی ، بازخورد خوبی بدست آورید و به همین دلیل است که این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای برتر سئو شناخته می شود.

قیمت: یک نسخه رایگان برای تست موجود است. برنامه های دیگر شامل ماهانه 19 دلار برای استفاده ی ماهانه و در ماه 15 دلار برای استفاده سالانه می شوند.

Keylogs

19. Lipperhey

Lipperhey یکی از برترین ابزارهای تحلیل سئو است که بصورت رایگان در دسترس می باشد. Lipperhey یک گزارش کامل از url ای که شما در اختیارش می گذارید، ارائه می دهد.

این ابزار مشکلات تکنیکال سئوی سایت را کشف کرده و یک تحلیل از سئوی محتوایتان ارائه می دهد. به عبارت دیگر این ابزار به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بررسی کنید. همچنین این ابزار پیشنهاداتی را در مورد چگونگی بهبود این موارد ارائه می دهد.

 

Lipperhey

20. majestic

Majestic وضعیت وبسایتتان را در تمامی بخش ها شامل بک لینک و تعداد لینک های ورودی و خروجی را بصورت تخصصی بررسی می کند. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا URL ها را جستجو، مشتری بالقوه را پیدا و پیوندهای پشتیبان را نیز بررسی کنید.

قیمت: طرح Lite با 49 دلار در هر ماه شروع می شود.

Majestic

21. Google Mobile-Friendly Test

در این زمان ایجاد صفحات mobile-friendly کاملاً ضروری است. ابزار Google Mobile-Friendly Test برای متخصصان سئو که می خواهند بررسی کنند آیا وب سایت آنها با موبایل سازگار است یا نه ، مفید است.

همچنین اینکه این یک ابزار آنلاین رایگان است که هر کس می تواند از آن استفاده کند.

Mobile-Friendly-Test

22. Moz

Moz یک ابزار کابردی برای تحلیل سئو است که مورد توجه بسیاری از متخصصان سئو قرار می گیرد. این ابزار با ارائه خدمات متعددی که دارد، تمام نیازهای یک متخصص سئو را برآورده می کند. این ابزار به شما کمک می کند تا لیست مشاغل محلی خود را به منظور بهینه سازی آنها مدیریت کنید تا در نتایج جستجوی محلی رتبه خوبی کسب کنند.

MozPro دارای ویژگی تجزیه و تحلیل لینک می باشد و همچنین معیارهایی درباره عملکرد صفحات وب به شما ارائه می دهد. همچنین دارای یک ابزار نحلیل کلمات کلیدی است که به شما کمک می کند بهترین کلمات کلیدی وب سایت خود را پیدا کرده و هدف قرار دهید.

قیمت: در صورت درخواست اعلام می شود.

نسخه رایگان به مدت 30 روز در دسترس است.

Moz

23. MySiteAuditor

MySiteAuditor می تواند در سایت شما تعبیه شود. همچنین اینکه می توانید امتیاز سئو خود را با آن بررسی کنید و سایت خود را در زمان مناسب تحلیل کنید.

MySiteAuditor

24. Netspeak Spider

Netspeak Spider یکی از ابزارهای برتر تحیلی سئو در بازار است. نسخه pro آنها کل وب سایت شما و همه مشکلات سئو را بررسی می کند. همچنین اینکه لینک های خراب و بد در محتوا را بررسی می کند و به شما امکان می دهد آنها را تنظیم کنید.

قیمت این ابزار از 14 دلار در ماه برای استفاده ماهانه و 9 دلار در هر ماه برای استفاده سالانه شروع می شود.

Netpeak-Spider

25. Nibbler

کافیست URL خود را در Nibbler تایپ کنید و گزارشی در مورد سایت خود بگیرید. Nibbler همچنین یک ابزار فروش به نام Silktide Prospect را برای ارائه دهندگان خدمات بازاریابی دیجیتال فراهم می کند.

قیمت: نسخه اصلی به صورت رایگان در دسترس است. قیمت نسخه پرو بنا به درخواست اعلام می گردد.

Nibbler

26. OnCrawl

OnCrawl انواع خدمات بررسی سئو را ارائه می دهد . این سایت کرالر خود را دارد که وب سایت شما را مانند کرالر های موتور جستجو تجزیه و تحلیل می کند. همچنین تاثیر هر یک از عوامل دخیل در رتبه بندی را در رتبه بندی جستجوی شما تجزیه و تحلیل می کند.

قیمت: این ابزار با 39 دلار در ماه بدون آنالایزر ورود به سیستم و 149 دلار در هر ماه با ویژگی تجزیه و تحلیل log شروع می شود.

OnCrawl

27. Barracuda Digital’s Panguin Tool

Barracuda Digital’s Panguin Tool یک ابزار رایگان است. این ابزار به شما کمک می کند تا بررسی کنید که آیا سایت شما تحت تأثیر به روزرسانی های الگوریتم Google قرار دارد یا خیر و اگر تحت تأثیر به روزرسانی ها باشد آن را تغییر می دهد یا نه. این در واقع یک ابزار مفید است که به شما کمک می کند از پنالتی های گوگل اجتناب کنید.

Panguin-Tool

28. Pingdom DNS Check

داشتن یک نام دامنه که به درستی تنظیم شده برای یک سایت از اهمیت حیاتی برخوردار است. ابزارهایPingdom ابزاری به نام DNS Check برای کمک به شما در بررسی صحت تنظیم نام دامنه شما فراهم می کند. این ابزار تست های مختلفی را انجام می دهد و تعیین می کند از کدام سرور DNS برای دامنه استفاده می شود.

قیمت ای ابزار برای استفاده ماهانه 14.95 دلار در ماه و ماهانه 11.95 دلار برای استفاده سالانه می باشد.

این ابزار نسخه آزمایشی دارد.

DNS-Check-Pingdom

29. Raventools

Raventools مجموعه مفیدی از ابزارهایی است که گزارش های تحلیل SEO را به صورت خودکار ارائه می دهد. این ابزار در تهیه گزارش های تحلیل در Google AdWords، تبلیغات بینگ و تبلیغات فیس بوک بسیار کارآمد است. بر خلاف اکثر ابزارهای دیگر ، Raven دقیقا کاری که لازم است انجام دهید تا ایرادات سئوی سایت برطرف شوند را به شما ارائه می دهد.

قیمت این ابزار ماهانه 49 دلار برای استفاده ماهانه و 39 دلار در ماه برای استفاده سالانه میباشد.

این ابزار نسخه آزمایشی رایگان نیز دارد.

Raventools

30. remove’em

ابزار Remove`em به شما کمک می کند که اگر وب سایت شما از وب سایت های نامعتبر و اسپم لینکی را دریافت کرده است، آن ها را شناسایی و حذف نمایید. جلوگیری کردن از ایندکس شدن مطالب و محتواهای نامعتبر وب سایت شما دیگر قابلیت های منحصر به فرد این ابزار تحلیلگر است.

اشتراک یک وب سایت در هر ماه 99 دلار هزینه دارد.

Remove’em

31. ReportGarden

ReportGarden یکی دیگر از برترین ابزارهای تحلیگر است و به شما کمک می کند تا وب سایت های چند مشتری را نظارت کنید. این ابزار یک تجزیه و تحلیل کامل از صفحات وب را ارائه می دهد.

پاین ابزار در ماه 299 دلار و سالانه (2،990 دلار) هزینه دارد.

ReportGarden

32. Ryte

Ryte مجموعه ای از ابزارها را برای نظارت بر وب سایت ارائه می دهد. این ابزار در واقع برای مدیریت محتوا بسیار مناسب است.

این ابزار 119.9 دلاربرای استفاده ماهانه و 107.91 دلار در ماه برای استفاده سالانه هزینه دارد.

Ryte

33. Screaming Frog

یکی از بهترین ابزارهای سئو Screaming Frog است. این ابزار می تواند مانند یک موتور کرالر جستجو عمل کند و گزارش ارزشمندی را ارائه دهد.

قیمت: نسخه اولیه به صورت رایگان در دسترس می باشد و برای استفاده سالانه 149 دلار در سال هزینه دارد.

Screaming-Frog

34. SE Ranking

SE Ranking یک نرم افزار جامع سئو است که کلیه ابزارهای مورد نیاز برای اجرای یک بازاریابی موفق ارائه می دهدو صاحبان مشاغل کوچک بسیار مناسب است. از این نرم افزار می توان در تعیین موقعیت کلمات کلیدی، ایرادات وب سایت، تجزیه و تحلیل رقبا، نظارت بر بک لینک ها، پیشنهاد و گروه بندی عبارات جدید، گزارش خودکار حرفه ای و موارد دیگراستفاده کرد.

قیمت اولیه برای استفاده سالانه 7 دلار است.

SE-Ranking

35. SEMrush

مطلع شدن از حرکات رقبای برتر شما برای شما یک مزیت خواهد بود. اینجاست که SEMrush به شما کمک می کند. SEMrush در واقع یک ابزار تحقیقاتی رقابتی است که به شما امکان می دهد تا کلمات کلیدی رقبایتان را بررسی کنید و فرصت هایی را پیدا کنید که بتوانید آنها را برای کسب رتبه برتر در نتایج جستجوی ارگانیک استفاده کنید.

قیمت: برای استفاده ماهانه در هر ماه 99.95 دلار و برای استفاده سالانه در هر ماه 83.28 دلارهزینه دارد.

SEMrush

36. SEO Workers

SEO Workers به شما کمک می کند تا به مشکلات کدهای نشانه گذاری HTML توجه کنید. همچنین سایر خدمات مثل تجزیه و تحلیل های رایج سئو را ارائه می دهد. این ابزار برای استفاده همه ی افراد رایگان می باشد.

SEO-Workers

37. SEO SiteCheckup

این ابزار راه حل های جامع برای حل مشکلات سئو شما ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار می توانید سرعت، انطباق پذیر بودن و بهینه بودن برای موبایل، شبکه های اجتماعی و امنیت را با دقت بیشتری بررسی کنید. در واقع  SEO SiteCheckup به صورت دقیق سایت را بررسی کرده و می تواند آن را بهبود بخشد.

قیمت:هزینه استفاده اولیه ماهانه 24.95 دلار میباشد.

SEO-SiteCheckup

38. SEOptimer

SEOptimer ابزاری مفیدی است که با قیمت مناسب در دسترس است. این ابزار در زبان های مختلف بین المللی نیز موجود است. همچنین SEOptimer تعدادی ابزار رایگان برای بهبود سئو برای شما فراهم می کند.

قیمت: نسخه اولیه با نام DIY SEO در هر ماه 19 دلار هزینه دارد.

امکان تست رایگان نیز وجود دارد.

SEOptimer

39. Serpstat

Serpstat ابزاری برای متخصصان جستجو است. این ابزار ویژگی های منحصر به فردی دارد که به متخصصان سئو و بازاریابان دیجیتال کمک می کند. این سرویس خدماتی مانند بررسی کلمات کلیدی ، بررسی محتوا ، نظارت بر تبلیغات و موارد دیگر را ارائه می دهد.

قیمت: نسخه اولیه در هر ماه 19 دلار هزینه دارد.

امکان تست رایگان نیز وجود دارد.

Serpstat

40. Site Analyzer

Site Analyzer دسترسی آسان به ابزار تحلیل را فراهم می کند. همچنین اینکه این امکان را به شما می دهد تا سایت خود را با رقبای خود مقایسه کنید. مجموعه ابزارهایی که سایت آنالایزر ارائه می دهد ، واقعاً مفید بوده و یکی از بهترین های موجود در بازار است.

قیمت: نسخه اصلی در هر ماه 29 دلار (348 دلار در سال) هزینه دارد.

Site-Analyzer

41. Sitebulb

ابزارSitebulb نوعی کرالر است که نکاتی را در زمینه مشکلات SEO ارائه می دهد. این ابزار با گزارش های تحلیل سئو که ارائه مید هد، به بهبود وضعیت وبسایت کمک می کند.

قیمت: هزینه این ابزار 35 دلار در هر ماه برای استفاده ماهانه و 378 دلار در سال برای استفاده سالانه میباشد.

Sitebulb

42. SpyFu

SpyFu بهترین ابزار شناسایی رقبای شماست. با استفاده ازSpyFu، می توانید از کلمات کلیدی مفید رقیبان برتر خود استفاده کنید. SpyFuهمچنین یک بررسی کلی از وضعیت رقبای شما را به صورت ماهانه ارائه می دهد.

قیمت: هزینه این برنامه ماهانه 39 دلار برای استفاده ماهانه و 33 دلار در ماه برای استفاده سالانه میباشد.

SpyFu

43. SpySerp

این ابزار دقیق ترین تاریخ رتبه بندی را به شما می دهد. SpySerp همچنین دارای ابزاری برای مدیریت نیازهای فنی SEO شما می باشد.

قیمت: نسخه اولیه رایگان است. برای استفاده های بعدی می توانید برنامه خود را طبق بودجه خود تنظیم کنید.

SpySerp

44. Squirrly

ابزارSquirrly عملکرد سایت شما را افزایش داده و باعث ایجاد ترافیک می شود. این ابزار همچنین گزارش های عملکرد هفتگی سایت را به شما ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا بلاگ ها ، ترافیک ، سئو ، بک لینک ، رسانه های اجتماعی و اختیارات دامنه را تحلیل کنید.

قیمت: نسخه اولیه به صورت رایگان در دسترس می باشد. هزینه آن برای استفاده های بعدی از 29.99 دلار در هر ماه شروع می شود.

Squirrly

45. HOTH

HOTH بررسی سئو را برای شما فراهم کرده و به سایت شما امتیاز می دهد. این آنالایزر ابزاری عالی برای سایت های کوچک است.

همچنین اینکه این یک ابزار رایگان است.

thehoth

46. UpCity

UpCity گزارشی دقیق از SEO را به شما ارائه می دهد. شما با استفاده از این ابزار می توانید عملکرد SEO خود را بررسی کرده و همچنین آن را با عملکرد رقبای برتر خود مقایسه کنید.

این ابزار رایگان است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات خود را وارد کرده و گزارش سئو را دریافت کنید.

UpCity

47. Varvy

این ابزار SEO صفحات وب شما را بر اساس دستورالعمل های Google بررسی می کند. Varvy در تحلیل های خود ، قابلیت دسترسی، سرعت صفحه ، امنیت و موارد دیگر را بررسی می کند. همچنین به شما در مورد بهبود وضعیت سئو پیشنهاداتی را ارائه می دهد.

این یک ابزار کاملا رایگان است.

Varvy

 

48. WebCEO

WebCEO بهترین ابزار برای تحلیل سئو سایت ها است. شما می توانید برای بررسی خودکار سایت خود از این ابزار استفاده کنید.

قیمت: هزینه این ابزار 39 دلار در هر ماه برای استفاده ماهانه و 29 دلار در هر ماه برای استفاده سالانه میباشد.

WebCEO

 49. WebPageTest

این یک ابزار کاملا رایگان برای سایت شما است. WebPageTestرا می توان برای اجرای بررسی بهینه سازی در سایت استفاده کرد.

این ابزار امکان بررسی سایت را از چندین مکان را می دهد و پس از یک بررسی سریع، کاربر می تواند گزارش عملکرد و نمودار آبشار را پایین آورد.

WebPagetest

50. Website Grader

Website Grader سایت شما را با چندین معیار مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد داد. این ابزار صفحات رسانه ای، وبلاگ، وبسایت، وبسایت تلفن همراه و سئو شما را بررسی می کند.

Website-Grader

51. WooRank

WooRank یکی دیگر از ابزارهای تحلیل SEO است. بررسی صفحات سایت بر اساس معیارهایی از قبیل تعداد کاراکترها، متا دیسکریپشن، نحوه نمایش در موتورهای جستجو، کلمات کلیدی، هدینگ ها، تگ عکس‌ ها و … توسط این سایت انجام می شود.

قیمت: این ابزار برای 15 روز رایگان است و پکیج اصلی در هر ماه 59.99 دلار هزینه دارد.

WooRank

52. Wpromote

Wpromote یکی دیگر از برترین ابزارهای تحلیل سئو است و دارای مزایایی چون تجزیه و تحلیل سریع و ارائه گزارش های فنی است. همچنین این ابزار به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه عواملی در بهبود رتبه بندی سایت موثر هستند تا بتوانید استراتژی سئو خود را بر اساس آن تدوین کنید.

این ابزار کاملا رایگان است.

Wpromote

 Zadro web

این ابزار تحلیل سئو به بررسی جنبه های فنی بسیار زیادی در سایت شما می پردازد. Zadro Web در واقع sitemaps ، robot texts را بررسی کرده و سئوی سایت شما را تقویت می کند.

zadrowebنتیجه

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد جزء بهترین ابزارهای تحلیل SEO در بازار می باشند. این لیست کاملاً جامع است و می تواند به شما در یافتن بهترین گزینه کمک کند.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *