مشاور سئو و وظایف آن

مشاور سئو جان دوباره ای به تجارت شما می بخشد. از آنجایی که مطالعه این مقاله را انتخاب کرده اید، باید فرض را بر این بگیریم که در حال حاضر سایت یا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید. نخستین نکته ای که پس از راه اندازی یک وبسایت به ذهن خطور می کند، ارتقا رتبه سایت است. موفقیت تجارت به میزان ترافیک دریافتی و تعداد بازدید کنندگان سایت بستگی دارد.

از این رو، صاحبان تجارت ها استفاده از نکات سئو را در صدر فهرست اقدامات خود قرار می دهند. سئو سرنوشت تجارت را متحول می کند. امروزه دیگر این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که برخورداری از یک سئو با کیفیت، رمز موفقیت سایت ها است. سئو سایت را به صدر فهرست نمایش نتایج موتورهای جستجو می کشاند. قرار گرفتن در رتبه های بالا به معنای هجوم خیل عظیمی از بازدید کنندگان است.

با توجه به مزایا و امتیازاتی که به واسطه سئو قدرتمند نصیب تجارت شما می شود، باید همکاری با مشاور سئو را در برنامه کاری خود قرار دهید. اما شاید با مزایای همکاری مشاور سئو آشنا نباشید.

مشاور سئو

سئو مبحث بسیار وسیعی است. در حقیقت تنها با صرف سال ها زمان و تلاش شبانه روز قادر به درک ساز و کار الگوریتم های سئو هستید. به همین دلیل قبل از ارائه پاسخ سوالات احتمالی صاحبان تجارت ها، باید به شما تبریک بگویم. چرا که تصمیم بسیار عاقلانه ای گرفتید ما نیز در پاسخ به نیاز شما این مقاله را در نظر گرفتیم. چرا که حضور در عرصه کسب و کار اینترنتی چالش های فراوانی را در مسیر فعالان تجاری به همراه دارد. در سئو سدان با ما همراه باشید تا به اهمیت استفاده از یک نیروی متخصص در زمینه سئو پی ببرید.

ضرورت استفاده از یک مشاور سئو

مشاور سئو جان دوباره ای به تجارت شما می بخشد. سایت ها و تجارت های الکترونیک به دنبال افزایش میزان بازدید های خود هستند. الگوریتم های سئو و فاکتور های به روز گوگل راهگشای تجارت شما هستند.

موتور های جستجو نیز به منظور ارتقا سطح کیفی نتایج به نمایش درآمده در صفحه نتایج به دنبال ارائه محتوا های باکیفیت هستند. این روزها موتورهای جستجو با استفاده از یادگیری ماشینی و الگوریتم های بسیار متنوع سطح کیفیت سایت ها را مورد ارزیابی قرار می دهند.

مشاور سئو

اما این الگوریتم ها ثابت نیستند. در حقیقت حتی بزرگترین و با تجربه ترین سئو کاران نیز از الگوریتم های گوگل اطلاع درستی در دست ندارند. از این گذشته حتی میان امتیازاتی که گوگل به الگوریتم های متفاوت خود اعطا می کند نیاز به وضوح مشخص نیست. تنها نکته ای که برای سئوکاران به اثبات رسیده است، مرتبط بودن محتوا و جزئیات موجود در سایت است.

به همین دلیل، انجام سئو برای شخص شما کار ساده ای نخواهد بود. چرا که یادگیری تمام الگوریتم ها و منطق جاری در رتبه بندی موتور های جستجو نیازمند تجربه و دانش فراوانی است. به همین دلیل، مشاوران سئو به یاری شما آمده اند. این افراد همواره الگوریتم ها و سایت های موفق را زیر نظر می گیرند. به همین دلیل اطلاعات این افراد در خصوص الگوریتم ها و فاکتور های ارزشمند موتور های جستجو به مراتب بیشتر از شما است.

به این ترتیب، مشاوران سئو سدان ، در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کنند. این افراد از دانش کافی برخوردار هستند. به همین دلیل دیگر نیازی به اتلاف زمان و یادگیری نکات سئو ندارید. در عوض می توانید نیروی خود را بر توسعه تجارت معطوف کنید. هزینه مشاور سئو در مقایسه با نتایج درخشانی استفاده از دانش این افراد بسیار ناچیز است.

به یاد داشته باشید هزینه ای که جهت استفاده از دانش و تجربه مشاوران سئو می پردازید به شما بازگردانده می شود. پس از مشاهده نتایج استفاده از دانش مشاور سئو از تصمیم خود خرسند خواهید بود.

مشاوران سئو برخلاف آژانس های تبلیغاتی سایت شما را از آگهی های فراوان انباشته نمی کنند. بلکه آنها اصلاحات خود را در لایه های عمیق تر سایت به انجام می رساند.

مشاور سئو

همانطور که می دانید، جامعه مخاطبان شما همواره در حال جستجوی پرسش های خود در موتورهای جستجو هستند. این روز ها کاربران تمام نیاز های خود را در موتور گوگل جستجو می کنند. به همین دلیل سایت هایی که در رابطه بالاتری قرار گرفته اند به مراتب بیش از سایر سایت ها دیده می شوند. در واقع کاربران به ندرت به صفحه دوم نمایش نتایج مراجعه می کنند و آنها غالباً سایت مورد نظر خود را از میان 10 سایت برتر انتخاب می کنند.

اگر تا به این لحظه، سایت تجارت خود را راه اندازی نکرده اید، بهتر است همین حال وارد عمل شوید؛ چرا که حجم بسیار زیادی از مشتریان را از دست می دهید.

وظایف و مسئولیت های یک مشاور سئو

دانستن این نکته حالی از حسن نیست: سئو اقدامی بسیار زمان بر است. در واقع پس از استفاده از تجربیات مشاور سئو، باید مدت زمانی را جهت به بار نشستن اقدامات او در نظر بگیرید. از این گذشته مشاور سئو همواره در کنار تجارت شما باقی خواهد ماند؛ چرا که او باید همواره تأثیرات و نتایج حاصل از تغییرات اعمال شده را زیر نظر داشته باشد. از این گذشته، مشاور سئو سایت های رقیب را نیز دنبال می کند. الگوریتم و فاکتور های گوگل همواره در حال تغییر و تحول هستند. از این رو، مشاوران سئو به اهمیت زیر نظر داشتن سایت های رقیب پی برده اند.

مشاور سئو

آنها همواره سایت های حاضر در صدر فهرست نتایج را مورد بررسی قرار می دهند تا به منطق جاری در رتبه بندی گوگل پی ببرند. به همین دلیل سئو و دستیابی به رتبه بالا، نیازمند تلاش و صبر فراوانی است. تنها کافی است، سایت خود را در رتبه های بالاتر تصور کنید تا به اهمیت استفاده از مشاور سئو پی ببرید. در ادامه به برخی از مسئولیت های یک مشاوره اشاره خواهیم کرد.

1. شناسایی نیاز ها و انتظارات صاحبان تجارت الکترونیک

مشاور سئو اهداف و انتظارات صاحبان تجارت ها در نظر می گیرد. او بازار تجارت و فعالیت های سایت های رقبا را زیر نظر می گیرد. موقعیت های ارزنده در تجارت را شناسایی می کند. محصولات ممتاز و خدماتی که توجه کاربران را جلب کرده اند را به درستی شناسایی می کند. بازاریابی موتور های جستجو باید منطقی، قابل اندازه گیری، واقع گرایانه و دست یافتنی باشد.

2. بهینه سازی صفحات وبسایت توسط مشاور سئو

مشاور سئو تمام اقدامات لازم در راستای سئو درون صفحه را درنظر می گیرد. او در این راست تمام فاکتورهای موجود در صفحه را مورد بررسی قرار می دهد. ساختار متن، نحوه جایگذاری کلمات کلیدی و استفاده از عبارات کلیدی را مورد بررسی قرار می دهد. مشاور سئو کیفیت محتوای موجود در صفحات را به دقت زیر نظر می گیرد. او به خوبی از اهمیت طبیعی بودن و مرتبط بودن محتوا با عبارت کلیدی آگاه است.

3. تحلیل و تحقیق کلمه کلیدی

مشاور سئو، کلمات کلیدی ارزشمند را در اولویت قرار می دهد. او کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مورد جستجوی کاربران را شناسایی می کند و سپس این کلمات را در سئو سایت در نظر می گیرد. برخی از کلمات کلیدی سود سرشاری را نصیب تجارت ها می کنند. مشاوران سو اهمیت و ارزش این کلمات کلیدی را شناسایی می کنند. سپس این کلمات را به بهترین شکل ممکن در سایت بکار می برند.

مشاور سئو

4. طراحی یک نقشه برای کلمات کلیدی

عبارات کلیدی و کلمات کلیدی باید به شکل مناسبی در تمام صفحات موجود در وب سایت گنجانده شوند. این موضوع توجه الگوریتم های گوگل را به خود جلب می کند. پراکندگی کلمات کلیدی در تمامی صفحات موجود در سایت سیگنال ارزشمندی را به موتور های جستجو ارسال می کند. از این گذشته، پیمایش های گوگل صفحات فاقد کلمات کلیدی را بررسی نمی کنند، به این ترتیب محتویات ارزشمند موجود در این صفحات نادیده گرفته می شوند. مشاوران سئو از برزو چنین امری اجتناب می کنند.

5. ارتقا رتبه سایت توسط مشاور سئو

مشاوران سئو با استفاده از تمام امکانات موجود در سایت، رتبه سایت را ارتقا می دهند. این افراد کیفیت صفحات لندینگ پیج را مورد توجه قرار می دهند. از این گذشته این افراد به دنبال افزایش نرخ کلیک کاربران هستند. عوامل بسیار زیادی در ارتقا رتبه سایت تأثیر گذار هستند. عواملی که کاربران را به مدت طولانی در سایت نگاه می دارند، طراحی و معماری سنجیده، نقشه هدفمند، مسیریابی ساده و لینک سازی قدرتمند همه و همه جایگاه سایت را ارتقا می دهند. چه بسا با ارائه محتوای بسیار ارزشمند و با کیفیت سایت در بخش نمودار دانش نیز به نمایش گذاشته شود.

6. تمرکز بر ارتقا رابط کاربری

رابط کاربری، تجربه کاربران از بازدید را توصیف می کند در صورتی که کاربران از مشاهده ساختار و محتوای سایت شما لذت برده و زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند، از رابط کاربری خوبی برخوردار هستید. رابط کاربری قدرتمند، زمان کاربر را به هدر نمی دهد و تمام امکانات مورد نیاز او را به سادگی در اختیار او قرار می دهد. به این ترتیب، میزان بازدید سایت افزایش پیدا کرده و سیگنال خوبی به موتورهای جستجو ارسال می شود. مشاور سئو اهمیت سرعت بارگذاری صفحات، ویدئو ها و تصاویر گرافیک را به خوبی در نظر می گیرد. کند بودن صفحه سایت، رضایت کاربر را به دنبال ندارد. او با مشاهده سرعت پایین، سایت را ترک می کند. چنین کاربری هرگز در آینده به سایت شما مراجعه نخواهد کرد.

مشاور سئو

7. تشخیص مشکلات فنی سایت

مشاور سئو اشکالات موجود در ساختار سایت را شناسایی می کند. او تمام لینک های مخدوش و معیوب را بازیابی و ترافیک سایت را ارتقا می بخشد. از این گذشته، نحوه مسیر یابی و چیدمان صفحات، کیفیت صفحه لندینگ پیج را بررسی می کند. محتواهای تکراری در این پروسه از سایت زدوده می شوند. سرعت بارگذاری صفحات مختلف سایت نیز بهبود پیدا می کند.

8. آگاهی از تازه ترین رخداد های سئو

مشاور سئو همواره در حال آموختن است. او همواره اطلاعات خود را با جامعه سئو به روز می کند. مشاور سئو از آخرین تغییرات روی داده در الگوریتم ها و فاکتورها گوگل آشنا است. یک مشاور سئو تازه ترین تحولات رخ داده در سئو کلاه سفید سیاه را به خوبی می شناسد. به همین دلیل تازه ترین ترفند ها تکنیک های سئو را در سایت تجارت شما اعمال می کند.

9. پیشنهاد ایده های جدید

مشاور سئو، ایده های تازه ای را جهت تولید محتوا در اختیار شما قرار می دهد. در حقیقت او با شناسایی تمام کلمات کلیدی و نیاز های ارزشمند کاربران، اطلاعات مورد نیاز کاربران را شناسایی می کند. از آنجایی که او همراه کلمات کلیدی پربسامد و سایت های موفق را زیر نظر دارد، به خوبی از مباحث جذاب برای کاربران اطلاع دارد. به این ترتیب او موضوعات ارزشمند را به شما معرفی می کند.

10. ارائه اطلاعات ارزشمند به صاحبان تجارت ها

مشاور سئو با بیانی شیوا و بدون استفاده از عبارات ثقیل و غیر قابل هضم، مفاهیم اساسی سئو را برای صاحبان تجارت را بازگو می کنند و به این ترتیب شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به دست می آورد.

11. امنیت وب سایت

مشاور سئو تمام اطلاعت لازم در خصوص ارتقا امنیت تجارت الکترونیک را در اختیار تجارت ها قرار می دهد. از این گذشته، ویروس ها و اسپم های موجود در سطح موتور های جستجو را زیر نظر می گیرد و اقدامات لازم را به تیم امنیتی تجارت گوشزد می کند. از این رو با به روز نگه داشتن نرم افزارهای پشتیبانی، تهیه فایل های پشتیبان دربازه های زمانی مشخصی می شود.

مزایای استفاده از مشاور سئو

با توجه به اطلاعات ارائه شده به لزوم استفاده از مشاور سئو پی برده اید در اینجا به برخی از مزایای استفاده از مشاور سئو اشاره می کنیم.

مشاور سئو شبکه قدرتمندی را در تجارت شما ایجاد می کند. او تمام کانال های منتهی به تجارت شما زیر نظر می گیرد، در حقیقت میزان بازدید شبکه های اجتماعی سایت نیز از جمله دغدغه های مشاور سئو به شمار می رود. به این ترتیب او تمام اقدامات لازم را در راستای بهینه سازی و ارتقا کیفیت شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر، اینستاگرام به انجام می رساند. مشاور سئو سایت و شبکه های اجتماعی تجارت شما را همگام با یکدیگر پیش می برد.

مشاور سئو

از سوی دیگر شما با استفاده از یک مشاور سئو بازگشت سرمایه خود را تضمین می کنید. مشاوران سئو تمام اصولی که منجر به افزایش ترافیک است می شود را در سایت شما پیاده سازی می کنند. به همین نتایج عینی استفاده از مشاور سئو را با مشاهده ارتقا رتبه سایت لمس می کنید.

مشاور سئو در کنار تمام اقداماتی که در راستای ارتقای رتبه سایت شما به انجام می رساند، برند تجارت شما را به کاربران معرفی خواهند کرد. کاربران با استفاده از یک کلمه کلیدی به سایت شما هدایت می شوند. زمانی که سایت شما در صدر فهرست نتایج قرار بگیرد، به سایت محبوب کاربران تبدیل می شود. کاربران همواره با استفاده از این کلمات کلیدی خود را به سایت شما می رسانند. به همین ترتیب، ارتباط مستقیمی میان کلمه کلیدی و برند تجارت شما در ذهن مخاطبان ایجاد می شود. این ارتباط برند شما را در ذهن کاربر ثبت خواهد کرد.

ما در گروه مشاوره سئو سدان، تجربه و دانش خود را در راستای ارتقای بهینه سازی سایت شما به کار خواهیم گرفت. گروه سئو سدان پس از سال ها تلاش و ممارست اطلاعات جامعی در خصوص الگوریتم های سئو به دست اورده است. شما می توانید با اتکا بر تجربیات ما، شاهد ارتقا رتبه سایت خود باشید. ما رمز دست یابی به امتیازات بالا را کشف کرده ایم و آماده ایم تا تجربیات خود را با شما در میان بگذرایم. استفاده از خدمات مشاور سئو سدان به معنای تضمین سرمایه گذاری شما رد امر تجارت الکترونیک است. ما در سئو سدان کیفیت سایت یا فروشگاه اینترنتی شما را به شدت ارتقا خواهیم داد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *