کسب درآمد از بلاگ وردپرس

نحوه کسب درآمد از بلاگ وردپرس مبحثی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم.

وردپرس به یک پدیده اینترنت تبدیل شده است که یک پلتفرم بلاگینگ منبع باز (رایگان) بسیار مناسب را به دست می‌دهد و به تدریج در حال تبدیل شدن به یک سیستم کامل مدیریت محتوا (CMS) است که تقریباً هر نوع سایتی را مدیریت می‌کند.

کسب درآمد از بلاگ وردپرس وردپرس بسیار آسان شده است و در نتیجه شما هم‌اکنون به راحتی می‌توانید پست های وردپرسی را بسازید که حتی مادربزرگ شما هم از آن‌ها استفاده کند! 

چند روش برای کسب درآمد از بلاگ وردپرس 

  1. Google AdSense را به بلاگ وردپرس خودتان اضافه کنید.
  2. تبلیغات را به طور مستقیم روی بلاگ وردپرس خودتان بفروشید.
  3. نرم‌افزار دیجیتال را از روی بلاگ وردپرس خودتان بفروشید.
  4. از Affiliate Marketing کسب درآمد کنید.
  5. محصولات فیزیکی را روی بلاگ وردپرس خودتان بفروشید.
  6. یک فروشگاه Amazon Affiliate  را با استفاده از وردپرس بسازید.
  7. تی شرت های خاص روی بلاگ به خودتان بفروشید.
  8. برای نوشتن ” مروری بر محصولات ” در بلاگ خودتان پول بگیرید.

کسب درآمد از بلاگ وردپرس

روش‌های دیگری هم برای کسب درآمد از بلاگ وردپرس وجود دارد. اطلاعات اخیر نشان می‌دهند که 35% از اینترنت از طریق وردپرس کار می‌کند. این یعنی 35 دامنه از هر 100 دامنه فعال روی وردپرس کار می‌کنند! این بدان معناست که افراد بسیار زیادی مثل شما به امید آنکه وردپرس یک ابزار مدیریت وب بسیار قدرتمند است، و باعث می‌شود که ایجاد یک بلاگ یا هر نوع وب‌سایت بسیار آسان شود.

بلاگ های وردپرس برای کسب درآمد فوق‌العاده هستند

وردپرس آنچنان به راحتی قابل استفاده است که برای پول درآوردن در محیط آنلاین برای بسیاری از بازاریابان، گزینه مطلوب به شمار می‌رود: بلاگرهای حرفه‌ای، برخی پا میلیون‌ها دلار در سال با استفاده از وردپرس پول درمی‌آورند. 

کسب درآمد از بلاگ وردپرس

موقعیت مالی من با استفاده از بلاگ وردپرس بسیار خوب است: ما اولین خانه خودمان را در اوایل سال 2006 خریداری کردیم، که 136000 دلار قیمت داشت و در کمتر از پنج سال اقساط آن تمام شد. حالا که در سال 2020 این مقاله را بروز رسانی می‌کنم، تقریباً 9 سال است که هیچ قسطی نداریم. ما هیچ گونه بدهی نداریم و پس‌انداز مناسبی داریم. موفقیت من تا حد زیادی به وردپرس و پول درآوردن از سایت‌ها ، وابسته بود. فقط درآمدهای من از AdSense کل اقساط مرا می‌داد.

شما می‌توانید با استفاده از وردپرس، محتوایی بسازید که به سادگی نوشتن یک ایمیل یا ارسال یک پیام در فیسبوک باشد، در حالی که وردپرس می‌تواند هر چیز دیگری را در پشت صحنه و کنترل کند، مراحل دشوار را در ساخت وب‌سایت حذف کند. کار کردن با الگوهای HTML با ابزارهایی مانند Dreamweaver بسیار دشوار است. اگر در گوگل چگونگی کارکرد آن را سرچ کنید می‌توانید ببینید که ساخت یک سایت فوق‌العاده با آن تا چه حد می‌تواند مشقت داشته باشد.  اگر همین جستجو را در مورد وردپرس انجام دهید، می‌توانید ببینید که بسیار آسان‌تر است. بسیاری از تأمین کنندگان خدمات هاستینگ وردپرس را به عنوان بخشی از پکیج هاستینگ خود نصب می‌کنند. دیگر نیازی نیست که بدانید FTP چیست.

نمی‌توانند تصور کنند کسانی که به تازگی شروع به ساخت وب‌سایت می‌کنند چطور می‌توانند از ابزاری مانند Dreamweaver استفاده کنند و از سایت با AdSense یا هر برنامة تبلیغاتی دیگری، پول دربیاورند.

با ترافیک رایگان موتور جستجو پول دربیاورید 

دیگر روش کسب درآمد از بلاگ وردپرس ترافیک رایگان است. در ماه فوریه من شروع به اضافه کردن محتوا به وردپرس کردم و در طول شش ماه حدود 200 مقاله وردپرس اضافه کردم. در روز 18 ژوئن، 500 بازدیدکننده به سایت من مراجعه کردند. اگر سطح ترافیک رایگان گوگل ثابت باشد، سایت من در طول یک سال به صورت رایگان می‌توانند تا 150000 بازدید کننده بگیرد.

کسب درآمد از بلاگ وردپرس

روش اول برای گرفتن ترافیک آنلاین، مطمئناً از موتور جستجوی گوگل است و این همان جایی است که وردپرس نمی‌تواند برخی از نکات مهم بهینه‌سازی سئو را انجام دهد. 

وردپرس یک SEO CMS کاملاً پیشرفته نیست. وردپرس از نظر سئو مناسب است، اما مناسب نمی‌خواهیم. ما عالی می‌خواهیم. و به همین دلیل است که Stallion Responsive Theme باید بکار گرفته شود تا بلاگ وردپرس من به سطح بعدی سئو برود و پول‌سازی کند: داشتن یک بلاگ که پول در نمی‌آورد چه فایده‌ای دارد؟

Stallion Responsive بهترین الگو سئو وردپرس در محیط آنلاین است و بسیاری از پلاگین های سئو را دارد (نیاز به پلاگین هایی مانند Yoast WordPress SEO  یا  All In One SEO Pack وجود ندارد) . 

من دیگر الگوهای سئو وردپرس را نمی فروشم. بااین‌حال مهارت‌های سئو و اطلاعات مربوط به آن راه که در طول 20 سال به دست آورده‌ام، برای مشتریان سئو خودم عرضه می کنم. شاید شما هم روزی یکی از آن‌ها باشید. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *