گوگل ادز Google Ads در حال تست فرم جدیدی از افزونه ها

Google Ads درحال تست یک راه جدید برای کسب اطلاعات مشتری ها به کمک افزونه ها است .

این افزونه های جدید توسط استیون جانز معرفی شد.

Google Ads is Testing New Lead Form Extensions

#ppcchat #ppc @GinnyMarvin @mattgsouthern pic.twitter.com/FiI8aibWMN

— Steven Johns (@stevenjohns21) October 19, 2019

در اسکرین شات های موجود در توییت بالا می توان دید که این افزونه های جدید چگونه کار می کنند. این برنامه برای کسب اطلاعات مشتری ها به روشی سریع اقدام می کنند. به این صورت که بعد از این که فرم مورد نظر برنامه را پر کنید یک پیشنهاد ویژه در دسترس شما قرار می گیرد .

شرکت های متفاوت می توانند به شخصی سازی فرم‌های خود در این برنامه از قبیل موضوع، متن و انتخاب بخش های اطلاعاتی که علاقه مند هستند ،بپردازند. فرم های مشتری می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • نام مشتری
  • ایمیل
  • شماره تماس
  • کد پستی

customer information

همان طور که در مثال بالا نشان داده شد شرکت های تبلیغاتی حتی می توانند به انتخاب خود از عکس ها و طراحی های دلخواه برای بک گراند تبلیغات شان استفاده کنند.

و در آخر شرکت های تبلیغاتی می توانند به شخصی سازی پیام هایی که پس از پرکردن فرم به مشتریان نشان داده می شود بپردازند.

customer information

شرکت های تبلیغاتی این انتخاب را دارند که پیشنهاد تبلیغی خود را به صورت یک لینک سایت یا یک لینک مستقیم دانلود قرار بدهند. یک صفحه ساپورت Google Ads نشان می دهد که این افزونه ها  می توانند به یکپارچه سازی  CRM  تبلیغ کنندگان منتهی شوند.

یک صفحه پشتیبان جدید  نشان می دهد  که این افزونه ها در این نوع از فرم های تبلیغاتی یک نسخه بتا می باشد و فقط بعضی شرکت ها توانایی دسترسی به آنها را دارند. گوگل اعلام کرده است که برخی از سیستم های حساس قابلیت دسترسی به این نوع از افزونه ها  را ندارند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *