11 پلت فرم تجارت الکترونیکی برتر برای فروشگاه اینترنتی

بر اساس آمارها انتظار می رود كه ميزان فروش تجارت الكترونيک تا سال 2021 به مقدار 4.9 تريليون دلار برسد. علاوه بر اين تقريبا حدود 2 تا 3 ميليون شركت فعال در زمينه تجارت الكترونيک در دنيا وجود دارد.

با وجود چنين بازار عظيم و رقابت شديدی، برای حضور در اين بازار، بايد بتوانيد در بالای ليست رقبا باشيد.

برای ساده تر كردن اين كار، می توانيد از برترین پلتفرم های تجارت الكترونيک استفاده كنيد. اين پلتفرم ها ساخت و مديريت فروشگاه الكترونيک شما را بدون نياز به دانش فنی بالايی، آسان می كند.

در ادامه به برخی ازبرترین پلتفرم هايی كه می توانيد برای راه اندازی تجارت الکترونیک خود استفاده كنيد، اشاره می كنيم.

11 پلتفرم تجارت الکترونیکی برتر برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

بهترين پلتفرم های تجاری نه تنها نياز به دانش فنی را كاهش می دهند بلكه به شما كمک می كنند كه فروشگاه خود را با استفاده از يک گروه كوچک تر مديريت كنيد. در ادامه به اين پلتفرم ها اشاره می كنيم:

پلتفرم تجارت الكترونيک شماره 1 : فروشنده مركزی آمازون (Amazon Seller Central)

اين پلت فرم امكان دسترسی به ميليون ها كاربر آنلاين را می دهد و درنتيجه يكی از بهترين پلتفرم ها است. شما به راحتی می توانيد از طريق ويژگی فروش جهانی آمازون Amazon Global Selling به مردم بيش از 180 كشور دسترسی داشته باشيد.

بهترين قسمت اين پلتفرم اين است كه از تمام چيزهايی كه برای تجارت آنلاين خود نياز داريد، مراقبت می كند. با آمازون، فروشگاه خود را به راحتی راه اندازی كنيد و حمل و نقل و انتقال را كاملا انجام شده بدانيد. چون حتی نيازی نيست نگران تحويل محصولات خود باشيد.

Amazon-Seller-Central-Ecommerce-Platforms

قيمت

سنترال سللر آمازون برای افرادی كه می خواهند محصولاتی با تعداد كمتر از 40 عدد در ماه بفروشند، رايگان است. اما برای محصولات بيشتر، هزينه هر ماه شارژ آن 39.99 دلار است. هزينه های فروش و تكميل در آمازون، هزينه های مازاد هستند.

پلتفرم تجارت الكترونيک شماره 2: نكسترنال (Nexternal)

نكسترنال يكی از بهترین پلتفرم ها برای كسانی است كه می خواهند تمام سفارشات خود را به صورت يكجا مديريت كنند. شما از طريق نكسترنال می توانيد تمام سفارشات B2B، B2C و همچنين سفارشات آمازون را هم مديريت كنيد.

شما با این پلتفرم به راحتی می توانيد فروشگاه هایی با ظاهر حرفه ای طراحی کنید. ابزارهای مديريت ارتباط با مشتری (CRM) هم می توانند به شما كمک كنند تا به شكل مناسبی ارتباط با مشتری را مديريت كنيد.

Nexternal-Ecommerce-Platforms

قيمت

چون نكسترنال گزينه های زيادی دارد، بر مبنای نياز شما مبلغ متناسب با آن را پيشنهاد می دهد. گزينه های مربوط به قيمت از مقدار 300 دلار در هر ماه شروع می شود.

پلتفرم تجارت الكترونيک شماره 3: سلز (Selz)

سلز به شما امكان می دهد تا تجارت آنلاين خود را با استفاده از پلتفرم ساده آن شروع كنيد و گسترش دهيد. ويژگی سلز كه باعث می شود يكی از برترين پلتفرم های تجارت الكترونيک دنيا باشد، اين است كه می توانيد با استفاده از آن، محصولات خود را روی چندين كانال به فروش برسانيد.

علاوه بر اين، ابزارهای تبليغاتی درون برنامه ای اين پلتفرم به شما كمک می كند كه كمپين های تبليغاتی موثری برای گوگل و فيسبوک بسازيد. آنها همچنين امكان دسترسی به تحليل های كامل درباره فروشگاه تان را می دهند تا بتوانيد آن را بهتر كنيد. همچنين می توانيد به راحتي با شاپيفای (Shopify ) هم به سلز متصل شويد.

Selz-Ecommerce-Platforms

قيمت

ابتدايی ترين طرح (پلن) آنها برای هر ماه 26 دلار و پلن استاندارد 53 دلار در ماه هزينه دارد. پلن پيشرفته آنها ويژگی های شگفت انگيز زيادی دارد كه هزينه آن 179 دلار در ماه است.

پلتفرم تجارت الكترونيک شماره 4: اكس كارت (X-Cart)

اكس كارت به شما این امكان را می دهد كه فروشگاه الكترونيک خود را راحت طراحی كنيد. همچنين قالب های بسيار زيادی به شما پيشنهاد می شود تا متناسب با خواسته های خود فروشگاه تان را شخصی سازی كنيد.

اين پلتفرم ميزبانی، مديريت ليست كالاهای موجود و يا بازاريابی فروشگاه شما را به بهترين شكل انجام می دهد. اكس كارت چون مديريت پرداخت ماليات را برای شما راحت تر می كند، يكی از بهترین پلتفرم های تجارت الكترونيک است. علاوه بر اين، از اين پلتفرم می توانيد برای باز كردن چندين ويترين فروشگاه استفاده كنيد و پرداخت ها را از طريق 120 سرويس دهنده پذيرا باشيد.

X-Cart-Ecommerce-Platforms

قيمت

اكس كارت به تمام فروشگاه ها مجوز دائمی می دهد. این پلت فرم برای كسب و كار های كوچک رايگان است. برای كسب و كار متوسط و معمولی 495 دلار هزينه دارد. علاوه بر اين، اگر گزينه چند فروشنده ای را بخواهيد، قيمت مجوز دائم آن 1495 دلار است. و بالاخره هزينه بسته كامل آن 5995 دلار است.

پلتفرم تجارت الكترونيک شماره 5: ميوا (Miva)

ميوا يكی از بهترين پلتفرم های تجارت الكترونيک است كه دارای ويژگی متن باز است. شما به كمک ميوا می توانيد به راحتی واحدهای بزرگ نگهداری از سهام (SKU) را مديريت كنيد و حجم سفارشات بالا را پردازش كنيد.

هاستينگ ابری اين پلتفرم به شما اطمينان می دهد كه احتمال خرابی و از دسترس خارج شدن فروشگاه شما بسيار پايين است. محاسبه ماليات، مديريت ليست موجود كالا، يا گزينه های پرداخت جايگزين، از امكانات ديگر اين پلتفرم هستند.

Miva-Ecommerce-Platforms

قيمت

هزينه استفاده از پلتفرم ميوا در هر ماه 79.95 دلار برای پلن مقدماتی (استارتر) است. پلن تجاری آنها در هر ماه هزينه ای برابر با 249.95 دلار دارد. پلن حرفه ای و پيشرفته آنها 749.95 دلار هزينه دارد در حالی كه هزينه شركتی آنها 1495 دلار در ماه است.

پلتفرم تجارت الكترونيک شماره 6: سمكارت (SamCart)

اگر كسب و كار شما در رابطه با فروش فقط يک محصول است، پلتفرم سمكارت يكی از بهترين گزينه ها برای شماست. سمكارت به شما امكان می دهد تا فروشگاه های آنلاين تک صفحه ای راه بياندازيد و به راحتی محصولات خود را به نمايش بگذاريد و از طريق همان صفحه سفارش بگيريد.

علاوه برا اين، سمكارت دارای يک ابزار آزمايش A/B در درون خود است كه به شما كمک می كند تا فروشگاه خود را بهينه سازی كنيد و فروش بيشتری داشته باشيد. همين طور می توانيد بيش از 750 ابزار مانند شاپیفای را در فروشگاه خود جمع آوری كنيد و به ليست وظايف فروشگاه خود اضافه كنيد.

SamCart-Ecommerce-Platforms

قيمت

ارزان ترين و محبوب ترين پلن يعنی پرو پلن (Pro plan) در هر ماه 99 دلار هزينه دارد. از طرفی ديگر، پلن اصلی يا همان پريميوم 199 دلار در ماه هزينه دارد.

پلتفرم تجارت الكترويک شماره 7: سی اس-كارت

فرقی نمی كند كه بخواهيد يک فروشگاه با چند فروشنده داشته باشيد و يا يک فروشگاه تک فروشنده، در هر دو حالت، سی اس-كارت گزينه ای عالی برای شماست.

آنها هر چيزی كه شما برای راه انداری يک فروشگاه آنلاين نياز داريد را در اختيار دارند، مانند ابزارهای طراحی درون برنامه، بروز رسانی های مرتب، و هزاران گزينه اضافی ديگر. چيزی كه اين پلتفرم را به يكی از بهترين ها تبديل كرده، اين است كه سورس كد آنها قابل شخصی سازی است.

CS-Cart-Ecommerce-Platforms

قيمت

آنها برای فروشگاه های الكترونيک تک فروشنده دو پلن دارند. سی اس-كارت هزينه ای معادل با 385 دلار در ماه دارد در حالی كه سی اس-كارت نهايی (CS-Cart Ultimate) هزينه ای برابر با 865 دلار دارد.

اگر بخواهيد يک فروشگاه چند فروشنده ای راه بياندازيد، هزينه طرح اوليه آنها يعنی مالتی وندر(Multi-Vendor) معادل 1450 دلار است. پلن مالتی وند پلاس دارای هزينه 3500 دلاری است. و در پايان، پلن كامل و نهايی چند فروشنده (Multi-Vendor Ultimate) هزينه ای معادل 7500 دلار دارد.

پلتفرم تجارت الكترونيک شماره 8: پيناكل كارت (PinnacleCart)

پلتفرم پیناكل كارت يكی از بهترين پلتفرم های تجاری برای آن دسته از افرادی است كه دانش فنی كمی دارند. اين پلتفرم با دارا بودن سازنده سايت اشاره-و-كليک اين امكان را برای شما فراهم می كند تا فروشگاه آنلاين رويايی خود را بدون دانش كد گذاری طراحی كنيد.

مديريت پيشرفته فروشگاه در اين پلتفرم به شما كمک می كند تا روی كسب و كار خود متمركز باشيد و تمام فروش های خود را به راحتی مديريت كنيد. اخيرا گزينه كانال همه كاره آنها به شما كمک می كند تا محصولات خود را در سايت هايی مثل آمازون و گوگل شاپينگ برای افزايش ميزان فروش خود به نمايش بگذاريد.

PinnacleCart-Ecommerce-Platforms

قيمت

هزينه بسته استارتاپ آنها برای هر ماه 44.95 دلار است. از طرفی، پلن استاندارد آنها برای هر ماه هزينه ای برابر با 94.95 دلار دارد. و بالاخره، بسته پيشرفته آنها برای هر ماه هزينه 199.95 دلار دارد.

پلتفرم تجارت الكترونيک شماره 9: اورو كامرس (OroCommerce)

اورو كامرس برای همه كسب و كار ها روش آسانی برای راه اندازی و مديريت فروشگاه های آنلاين خود ارائه می كند. اين پلتفرم يكی از بهترین پلتفرم های تجاری است چون نسخه اجتماعی (كاميونيتی) آن كاملا رايگان و متن باز است. اين پلتفرم می تواند به تجارت های كوچک كمک كند تا مارک آنلاين خود را بسازند و فروش خود را افزايش دهند.

ازطرف ديگر، نسخه شركتی / تجاری ( انترپرايز) آنها هم می تواند به رشد تجارت آنلاين شما كمک كند.

OroCommerce-Ecommerce-Platforms

قيمت

نسخه كاميونيتی اوروكامرس رايگان است. ولی نسخه تجاری آنها پولی است و بر اساس نيازهای شما قابل تغيير و شخصی سازی است. می توانيد با آنها برای گرفتن نرخ سفارشی تماس بگيريد.

پلتفرم تجاری شماره 10: آلتراكارت (UltraCart)

پلتفرم آلتراكارت به شما كمک می كند تا سايتی با سرعت بالا و مناسب موبايل داشته باشيد. شما به راحتی می توانيد فروشگاه خود را با تم های كاملا سفارشی آنها و بدون هيچ گونه شرايط اضافی طراحی كنيد. همچنين برای شما اين امكان وجود دارد كه فروشگاه خود را به مشتريان خود با زبان بومی خودشان و از طريق سرويس ترجمه ارائه كنيد.

شما همچنين می توانيد چندين ويترين فروش را اجرا كنيد و آنها را از طريق يک حساب واحد در آلتراكارت اداره كنيد. و بالاخره، داشبورد آن به شما امكان دسترسی به تحليل های عميق برای رشد تجارت خود می دهد.

UltraCart-Ecommerce-Platforms

قيمت

پکیج كوچک آلتراكارت برای هر ماه 49.95 دلار است. اگر بخواهيد از پکیج متوسط آنها استفاده كنيد، برای هر ماه بايد 79.95 دلار بپردزايد. و در پايان، پکیج بزرگ آنها برای هر ماه 229.95 دلار است و بزرگترين پکیج، يعنی پکیج تجاری در هر ماه 499.95 دلار هزينه دارد.

پلتفرم تجاری شماره 11: استورهيپو (StoreHippo)

استورهيپو به شما كمک می كند تا فروشگاه های چند فروشنده، پرتال های تک برند، پرتال های چند فروشگاهی و .. بسازيد. اين پلتفرم يكی از بهترين هاست چون شما می توانيد هر كاری كه بخواهيد، از مديريت محصول گرفته تا اصول مديريت، روی آن انجام دهيد.

وبسايت هايی كه با استفاده از استورهيپو می سازيد، منطبق با قوانين سئو هستند. اين امكانات به شما اطمينان می دهد كه به راحتی در صفحه نتايج گوگل به رتبه های بالاتری دست پيدا كنيد.

قيمت

پلن اوليه آنها با نام پلن حرفه ای در هر ماه 45 دلار هزينه دارد در حالی كه پلن پريميوم آنها در هر ماه 98 دلار است و می تواند تا تعداد بيش از 10 هزار محصول را مديريت كند. پلن بيزنس در هر ماه 179 دلار است. و در پايان، پلن تجاری آنها بيش از 359 دلار در ماه هزينه دارد.

نتيجه گيری

اگر می خواهيد يک فروشگاه تجاری راه بيندازيد، بايد در نظر داشته باشيد كه از بهترين پلتفرم های تجاری استفاده كنيد. با استفاده از اين پلتفرم ها می توانيد فروشگاه های محبوب كاربران خود را طراحی كنيد و به شكل مناسبی آنها را مديريت كنيد.

شما همچنين با تحليل های پيشرفته می توانيد فروشگاه های خود را برای رسيدن به ميزان فروش و نرخ های تبديل بيشتر، بهينه كنيد. اين كار به شما كمک می كند تا روند رشد كسب و كار خود را زير نظر داشته باشيد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *